اخبار روز سینما

اهمیت استایل و آرایش در محیط سلبریتی! /عکس

معمولا سلبریتی ها در انتخاب لباس، آرایش و به طور کلی استایل خود در مراسم های مختلف بسیار حساس و دقیق هستند.

به گزارش وقت صبح به نقل از پی ام آپ، گاهی اوقات نوع آرایش مو و صورت و یا حتی مدل لباس می تواند در حساس ترین زمان شما را ناامید کند.

مطمئناً افراد مشهور از بهترین کمد لباس و لوازم آرایش برای اجرا در رویدادها، فستیوال ها و فرش قرمزها استفاده می کنند، اما با این وجود، بهترین تیم های آرایش گاهی ممکن است اشتباه کنند.

معمولا در این مواقع افراد مشهور خونسردی خود را حفظ می کنند و همچنان با لبخند ظاهر می شوند.

اما تامپسون

اهمیت استایل و آرایش در محیط سلبریتی! /عکس

علاوه بر لباس، کفش گاهی اوقات باعث ناراحتی افراد مشهور روی فرش قرمز می شود. اما تامپسون یک سلبریتی است که تمایل دارد کفش های راحت را به کفش های پاشنه بلند ترجیح دهد.

او حتی در یکی از رویدادهای کاخ باکینگهام با لباس ظاهر شد. تامپسون بر خلاف عادت همیشگی اش، با کفش های پاشنه بلند روی فرش قرمز جشنواره فیلم مونیخ ظاهر شد.

سختی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند باعث شد تامپسون کفش هایش را پا کند و با پای برهنه روی فرش قرمز راه برود.

اما استون

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

در حال حاضر اما استون یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود است. در بسیاری از جشنواره ها و فرش قرمز ظاهر شده است. در جشنواره فیلم کن 2015، اما استون یک لباس زیبا با دامن کوتاه انتخاب کرد.

از آنجایی که فرش قرمز این مراسم در فضای باز برگزار می شود، باد نه تنها باعث بالا آمدن دامن کوتاه لباس این بازیگر شد، بلکه مدل موهای او را به هم ریخت.

اما استون به خوبی می‌دانست چگونه این وضعیت را کنترل کند و با لبخند به کنفرانس خبری فیلمش رفت.

نیکول کیدمن

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

نیکول کیدمن یکی دیگر از سلبریتی هایی است که با وجود نامناسب بودن لباس و استایلش تا پایان مراسم این وضعیت را تحمل کرد. در اسکار 2017، او یک تی شرت توری و منجوق دوزی به تن داشت.

اما یقه بیش از حد تنگ این لباس باعث ایجاد حساسیت در پوست گردن نیکول کیدمن شد. نیکول برای بهبود این وضعیت، نوار نازک پشت این لباس را برداشت و نوار را دوباره در پشت گردنش بست.

جولیا رابرتز

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

جشنواره های بزرگ و رسمی مانند جشنواره فیلم کن قوانینی برای افراد مشهور روی فرش قرمز دارند.

برای مثال، سلبریتی های زن باید با کفش های پاشنه بلند و مردان با کت و شلوارهای رسمی روی فرش قرمز ظاهر شوند.

جولیا رابرتز برای اولین بار برای حضور در جشنواره فیلم کن در سال 2016 با کفش پاشنه دار روی فرش قرمز رفت. اما پس از آن برای راحتی کار کفش هایش را درآورد و با پای برهنه مراسم را ادامه داد.

آن هاتاوی

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

آن هاتاوی یکی دیگر از افراد مشهوری است که اغلب در مراسم ها خوش لباس و شیک ظاهر می شود. با این حال او نیز مانند هر فرد دیگری در انتخاب مدل و نوع مدل مو و آرایش صورت دچار اشتباه شده است.

به عنوان مثال، او در یکی از مراسم ها از پودر زیادی استفاده کرد تا چهره خود را بسیار نامناسب نشان دهد. با این حال وی تا پایان مراسم با روی باز حضور داشت.

جسیکا چستین

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

همانطور که می‌دانید دامن‌های خیلی تنگ با دهانه بزرگ تا ران می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد و راه رفتن را برای فرد سخت کند. علاوه بر این، دامن های به اصطلاح پف کرده می توانند راه رفتن و نشستن را سخت کنند.

جسیکا چستین در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما با لباسی با دامن پفی ظاهر شد. راه رفتن در دامن این لباس آنقدر ناراحت کننده و سخت بود که نزدیک بود چستن روی صحنه مراسم بیفتد.

کامرون دیاز

بازیگران زن در نامناسب ترین لباس ممکن رنج می بردند.

در برخی موارد، کفش های تنگ با پاشنه های بسیار بلند باعث ناراحتی افراد مشهور در مراسم شده است. کامرون دیاز همچنین در اولین نمایش فیلم Charlie’s Angels: Full Throttle در سال 2003 با کفش هایش مشکل داشت.

این موضوع مانع از حضور او در این مراسم نشد. بنابراین این بازیگر به جای اینکه به دنبال تعویض کفش هایش باشد، با پای برهنه روی فرش قرمز راه رفت.

تیلور سویفت

خوانندگان اغلب در طول اجرا بسیار بیشتر از بازیگران روی فرش قرمز متحرک هستند. این مشکل گاهی اوقات باعث می شود لباس خواننده ها در طول کنسرت دچار مشکل شود.

تیلور سویفت یکی از سلبریتی های موفق در عرصه موسیقی است. به تازگی تور جهانی او در آمریکا در حال برگزاری است.

در یکی از مراسم ها قسمتی از بند لباسش جدا شد و مشکل پیدا کرد. تیلور با حفظ خونسردی خود و توقف نکردن برای خواندن، به یکی از اعضای باند خود نزدیک شد و برای بستن لباس هایش کمک خواست.

برگفته از سایت وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا