اخبار روز سینما

انیمیشن The Angry Birds Movie 3 ساخته می‌شود

انیمیشن The Angry Birds Movie 3 ساخته می‌شود و ماجراهای جدید پرندگان خشمگین و خوک‌ها را در نبردی هیجان‌انگیز و پر از خنده به تصویر می‌کشد.

شرکت‌های «Rovio Entertainment Corporation» ،«Sega» و «Prime Focus Studios» به همراه «DNEG Animation» به عنوان شریک انیمیشن، در حال ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین 3 هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن The Angry Birds Movie 3 ساخته می‌شود

استودیو «Rovio Entertainment Corporation» و «Sega» در همکاری با «One Cool Group» ،«Flywheel Media» و «dentsu» این فیلم را تهیه خواهند کرد. در این قسمت جدید، ماجراهای «رد» و «چاک» را دنبال خواهیم کرد که بار دیگر با صداپیشگی «جیسون سودیکیس» (تد لاسو) و «جاش گاد» (یخ‌زده) به روی پرده می‌آیند.

اخبار مربوط به سایر بازیگران به زودی منتشر خواهد شد. پرندگان خشمگین 3 دنباله‌ای بر دو فیلم قبلی این مجموعه است که در مجموع بیش از نیم میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشتند.

انیمیشن The Angry Birds Movie 3

«سونی پیکچرز» شریک توزیع دو فیلم اول بود که بر اساس سری بازی‌های محبوب پرندگان خشمگین ساخته شده بودند. «جان رایس» که کارگردانی پرندگان خشمگین 2 را نیز بر عهده داشت، اکنون سکان هدایت پرندگان خشمگین 3 را نیز در دست دارد.

فیلمنامه این فیلم توسط «توروپ ون اورمن» (نویسنده فیلمنامه پرندگان خشمگین 2) نوشته می‌شود. «تورو ناکاهارا» (تهیه‌کننده اجرایی فیلم سونیک خارپشت) نیز در کنار «جان کوهن» (گارفیلد)، «دن چوبا» (میچل‌ها در برابر ماشین‌ها) و «کارلا کانر» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Angry Birds Movie 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا