اخبار روز سینما

انیمیشن فرار مرغی 2 از نتفلیکس در اذر ماه اکران خواهد شد

اینمیشن فرار مرغی 1 که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخلطبین رو به رو شد، نسخه دوم ان توسط نتفلیکس در اذرماه پخش خواهد شد.

در ماه تیر سال ۹۹، خبر همکاری نتفلیکس با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن برای ساخت دنباله انیمیشن فرار مرغی منتشر شد. حال پس از دو دهه، جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حاکی از آن است که تاریخ پخش انیمیشن Chicken Run 2 بلاخره مشخص شده است. به تأیید رسمی نتفلیکس، این انیمیشن با عنوان “Chicken Run: Dawn of the Nuggets” در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) روی این پلتفرم پخش خواهد شد.

بازیگرانی همچون زکری لی‌وای در نقش راکی، تندی نیوتون در نقش جینجر، بلا رمزی در نقش مالی، جین هرکس در نقش بابز، ایملدا استنتون در نقش هانتی، لین فرگوسن در نقش مک، جوزی سدگویک دیویس در نقش ادی، دیوید بردلی در نقش فاولر، رومش رانگاناتان در نقش نیک، دنیل میز در نقش فلچر و نیک محمد در نقش دکتر فرای، به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور دارند.

در دنباله انیمیشن فرار مرغی، داستان از پناهگاه جزیره صلح‌آمیز آغاز می‌شود. در اینجا جینجر و راکی همراه با کودکی به نام مالی، پرندگانی عاشق، سکونی خود را در پناهگاه لذت می‌برند. اما زمانی که تهدید جدید و ترسناکی در سرزمین اصلی ظهور می‌کند، آن‌ها مجبور به واکنش خواهند شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا