اخبار روز سینما

انیمیشن سریالی سوسیس پارتی برای فصل دوم تمدید شد

در جریان کامیک-کان سن دیگو، آمازون پرایم ویدیو تمدید فصل‌های جدید انیمیشن سریالی سوسیس پارتی خود را به صورت رسمی در پنلش اعلام کرد.

این سرویس استریم اعلام کرد که سریال‌های هتل هازبین، اینوینسیبل و سوسیس پارتی: فودتوپیا فصل‌های جدیدی خواهند داشت. همچنین کلیپ‌های اختصاصی از فصل سوم سریال افسانه وکس ماچینا که در 3 اکتبر 2024 (12 مهر 1403) منتشر می‌شود و سریال جدید بتمن که در ۱ اوت 2024 (11 مرداد 1403) به انتشار رسید، به نمایش درآمد؛ همچنین اولین نگاه به لباس آبی اینوینسیبل که در فصل سوم این سریال نمایش داده خواهد شد، نیز رونمایی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن سریالی سوسیس پارتی برای فصل دوم تمدید شد

علاوه بر انیمیشن Sausage Party که توسط اسکای‌باند انیمیشن و آمازون MGM استودیوز تولید شده است، سریال شکست‌ناپذیر پس از دریافت اولین نامزدی امی برای بهترین اجرای صداپیشگی شخصیت برای «استرلینگ کی براون»، برای فصل چهارم تمدید شد.

هتل هازبین از کمپانی A24 و بنتو باکس اینترتینمنت، برای فصل‌های سوم و چهارم تمدید شده‌اند و سوسیس پارتی: فودتوپیا فصل دوم خود را دریافت کرد. این سریال محصول مشترک آناپورنا تلویژن، سونی پیکچرز تلویژن و آمازون MGM استودیوز است.

سریال سوسیس پارتی بر اساس فیلم انیمیشنی سال 2016 ساخته شده است و داستان «فرانک»، «برندا»، «بری» و «سامی» را دنبال می‌کند که در تلاش برای ساخت جامعه غذایی خود هستند.

«سث روگن»، «کریستن ویگ»، «مایکل سرا»، «دیوید کرامهولتز» و «ادوارد نورتون»، بازیگران اصلی انیمیشن سال 2026، به همراه «ناتاشا روتوول» و «یاسیر لستر» در این سریال صداپیشگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سریالی سوسیس پارتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا