اخبار روز سینما

انیمه Wind Breaker برای فصل دوم تمدید شد + تریلر

انیمه Wind Breaker که توسط استودیو «Clover Works» برای 13 قسمت روی آنتن رفت، در سال پیش رو، 2025، فصل دوم آن نیز با ماجراهای هیجان انگیزی پخش می‌شود.

فصل دوم انیمه Wind Breaker رسما تایید شد! پس از پایان فصل اول این انیمه، استودیو «Clover Works» رسما اعلام کرد که بادشکن با مجموعه‌ای کاملا جدید از چالش‌ها برای تیم بورفورین بازخواهد گشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


داستان اصلی انیمه Wind Breaker

انیمه بادشکن اقتباسی از مانگای محبوب نوشته و طراحی‌شده توسط «ساتورو نی» است که توسط استودیو «Clover Works» ساخته شد. این انیمه از تاریخ 4 آوریل 2024 تا 28 ژوئن 2024 (16 فروردین تا 8 تیر) با 13 قسمت روی آنتن رفت. دبیرستان فورین، خانه نیروهای حافظ صلح بوفورین، به خاطر شهرت‌اش در مبارزه‌های خیابانی شناخته می‌شود و از قدرت خود برای دفاع از شهر در برابر تهدیدها استفاده می‌کند.

«هاروکا ساکورا»، دانش‌آموز جدید فورین، در ابتدا به دنبال رسیدن به اوج قدرت است، بدون اینکه با دانش‌آموزان ضعیف‌تر ارتباط برقرار کند. او موقع آشنایی بیشتر با همکلاسی‌هایش، به خصوص «هاجیمه اومیا»، رهبر بوفورین و چهار پادشاه آسمانی، «هاراکا» متوجه می‌شود که چرا آنها برای حفظ صلح مبارزه می‌کنند. این تجربه او را از یک نوجوان خودخواه و منزوی به یکی از امیدوارکننده‌ترین رهبران بوفورین تبدیل خواهد کرد.

تریلر معرفی فصل دوم انیمه Wind Breaker:

فصل 13 و پایانی از بادشکن با عنوان برای یک دوست با صحنه‌ای هیجان‌انگیز به پایان رسید که در آن دانش‌آموزان سال اول بورفورین به رهبری «هاروکا» برای رویارویی با گروه رازآلود و ایجادکننده‌ی دردسر، یعنی «کیل»، آماده می‌شوند. بعد از پخش قسمت آخر، استودیو «کلور ورکس» اعلام کرد که فصل دوم بادشکن در سال 2025 منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق یا فصل انتشار هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم انیمه Wind Breaker چیست؟ آیا شما از طرفداران انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا