اخبار روز سینما

انیمه The Summer Hikaru Died ساخته خواهد شد

وبسایت رسمی و حساب‌های کاربری مانگای تابستانی که هیکارو مرد، تایید کردند که اقتباس انیمه The Summer Hikaru Died در حال ساخت است.

جزئیات بیشتر در مورد این پروژه، از جمله عوامل سازنده، صداپیشگان، تاریخ انتشار و فرمت پخش، هنوز اعلام نشده است. مانگای تابستانی که هیکارو مرد اثر موکوموکورن، از آگوست 2021 در بخش Young Ace Up وب‌سایت Kadokawa Shoten به صورت سریالی منتشر شده و در حال حاضر شامل چهار جلد است. جلد پنجم این مجموعه نیز قرار است در تاریخ 4 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403) منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمه The Summer Hikaru Died ساخته خواهد شد

این مانگا در سال 2023 در صدر فهرست بخش خوانندگان مرد مجله‌ی Kono Manga ga Sugoi! قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی مانگای تایشو، جایزه‌ی کمیک تسوتایا، جایزه‌ی آیزنر و جایزه‌ی مانگای بعدی شده است. چاپخانه‌ی Yen Press نسخه‌ی رسمی انگلیسی این مانگا را منتشر کرده است.

تابستانی که هیکارو مرد، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط موکوموکورن نوشته و تصویرسازی شده است. سریال‌سازی این اثر از آگوست 2021 در وبسایت Young Ace Up متعلق به انتشارات کادوکاوا شوتن آغاز شد.

انیمه The Summer Hikaru Died

ایده اولیه این سری در ذهن «موکوموکورن» هنگام مطالعه برای امتحانات شکل گرفت و بعداً او شروع به اشتراک گذاری طرح‌هایی در توییتر کرد که در نهایت منجر به پیشنهاد بخش تحریریه Young Ace Up برای سریال‌سازی مانگا از طریق وبسایت Young Ace Up صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقتباس انیمه‌ای The Summer Hikaru Died چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا