اخبار روز سینما

انیمه Hell Teacher Nube ساخته خواهد شد + تریلر

به تازگی اعلام شد که انیمه Hell Teacher Nube (ابر معلم جهنمی) بر اساس داستان مانگای محبوب Jigoku Sensei Nube، قرار است ساخته شود

مانگای Jigoku Sensei Nube اثر «شو ماکورا» با تصویرسازی «تاکشی اوکانو»، داستانی ترسناک و پرماجرا را روایت می‌کند. این مانگا در 31 جلد از سال 1993 تا 1999 منتشر شد و پس از آن دنباله‌ها و نسخه‌های فرعی متعددی از آن به چاپ رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمه Hell Teacher Nube ساخته می‌شود

اقتباس انیمه‌ای این مانگا نیز در 49 قسمت توسط استودیو «Toei Animation» در سال 1996 ساخته و پخش شد. به دنبال این مجموعه، سه فیلم سینمایی و یک OVA سه قسمتی نیز بر اساس این داستان منتشر شد.

حال پس از گذشت سال‌ها، خبر ساخت انیمه‌ای جدید از Jigoku Sensei Nube منتشر شد. این انیمه که قرار است در سال 2025 به نمایش درآید، برداشتی مدرن از داستان اصلی خواهد بود. «شو ماکورا»، نویسنده مانگا، در این باره گفته است:

بسیار هیجان‌زده هستم که انیمه جدیدی در دوران ریوا (مدرن) ساخته خواهد شد. با تغییر زمان و پیشرفت در ساخت انیمیشن دیجیتال، فضای اثر مدرن شده و دانش‌آموزان کلاس 3-5 شرایط امروزی خواهند داشت.

هنوز اطلاعات زیادی از جمله نام استودیو سازنده و صداپیشگان این انیمه جدید منتشر نشده است. با این حال، تریلری از این انیمه به انتشار رسیده که فضای تاریک و پرماجرای آن را به خوبی نشان می‌دهد.

داستان Jigoku Sensei Nube درباره «میسوکه نوئنو» با لقب Nube است. او معلمی با قدرت‌های ذهنی و دستی شیطانی است که برای محافظت از دانش‌آموزان خود با ارواح شیطانی و هیولاها مبارزه می‌کند. این مانگا از عناصر اساطیری و فولکلور ژاپنی استفاده کرده تا داستانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را برای طرفداران ژانر ترسناک و اکشن ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Hell Teacher Nube چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا