اخبار روز سینما

انیمه Guilty Gear Strive معرفی شد

شب گذشته، در طی یک مراسم، انیمه Guilty Gear Strive که بر اساس بازی محبوبی به همین نام ساخته می‌شود، به صورت رسمی معرفی شد.

خبر خوشی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی ژانر مبارزه‌ای! در راه است. به زودی انیمه سریالی اختصاصی بازی محبوب Guilty Gear Strive با نام انیمه Guilty Gear Strive: Dual Risers ساخته و منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمه Guilty Gear Strive

انیمه بازی Guilty Gear Strive توسط استودیو سانزیگن استودیو (Sanzigen Studios) که سابقه ساخت موزیک ویدیو برای بازی Guilty Gear Strive و آثاری مانند Black Rock Shooter و BBK/BRNK را در کارنامه خود دارد، ساخته می‌شود.

داستان این انیمه توسط «نوریمیتسو کایهو»، نویسنده سری بازی Guilty Gear و «سیجی میزوشیما»، خالق انیمه سریالی Fullmetal Alchemist نوشته خواهد شد. انتظار می‌رود که Guilty Gear Strive: Dual Risers، یک داستان حماسی و پر از زد و خورد باشد و طرفداران این بازی را به وجد بیاورد.

انیمه Guilty Gear Strive معرفی شد

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این انیمه اعلام نشده است، اما با توجه به محبوبیت بازی Guilty Gear Strive و سابقه درخشان سازندگان این انیمه، می‌توان انتظار داشت که Guilty Gear Strive: Dual Risers به یکی از انیمه‌های مورد انتظار سال‌های آینده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک انیمه از سری بازی‌های Guilty Gear Strive چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا