اخبار روز

انقلاب اسلامی با قدرت خدا پیوند خورده است. وقتی قدرت انقلاب ظاهر شود، دشمنان مثل کف روی آب محو خواهند شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران رژیم صهیونیستی و اشرار جهان در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط مستلزم مجازات شدید بود.

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت اولین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده رهبر معظم انقلاب و صلابت انقلاب اسلامی عمل کردیم. سپاه پاسداران و ننگ بر سر نیروهای خبیثه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: «عملیات وعده حق»، صهیونیست ها را مایه خنده همه دنیا کرده است که اکنون در فضای رسانه ای و اعترافات سران این رژیم نمایان است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنها بر اساس محاسبات مادی و دنیوی بالاترین قدرت های دنیا محسوب می شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است زیرا با قدرت خدا و پیروزی پیوند خورده است. حزب خدا توسط خود خدا تضمین شده بود.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از جمهوری اسلامی التماس می کردند که هیچ اقدامی نکند، در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه به عنوان یاور و سرباز حیدر عمل کرد و آنها را ساکت کرد.

وی تصریح کرد: هر زمان که صهیونیست های خبیث بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، مجازات خواهند شد. این قاعده جدیدی است که وضع شده است و دیگر نمی‌توانند با آن کنار بیایند.»

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی بارها به همراه همرزمانش شهید و مجروح شد اما در همه جبهه ها ایستادگی و سربلندی فرماندهی کرد. شهادت او کولاک کرد و دشمن با اقتدار مجازات شد.

سردار فدوی افزود: یکی یکی از لحظات خاص انقلاب اسلامی در سال گذشته رخ داد که شیاطین دنیا و شیاطین در سالهای پس از پیروزی انقلاب از هر نظر ظاهر شدند. مثل کف روی آب ناپدید شدند.

وی با بیان اینکه چرا دشمن همواره در چنین حوادثی شکست می خورد، پاسخ داد: چرا که حامیان حق و انقلاب و جمهوری اسلامی با اتکا به محبت و دوستی اهل بیت(ع) به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ظهور کردند. و آمریکا را به کشوری تحقیرکننده و تحقیرکننده تبدیل کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا