به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه 8 است مهر 1403 اعلام شد بررسی ها نشان می دهد وضعیت بازار خودرو تغییر کرده و روند قیمت ها در هر دو بازار رو به افزایش است. با وجود این جریان، برخی از محصولات نسبت به روزهای گذشته افت کردند و ارزان شدند.

بازار خودرو همچنان تحت تاثیر تنش های فزاینده در خاورمیانه قرار دارد و معامله گران از ترس آغاز جنگ در این منطقه به بازار هجوم می آورند. با این حال هنوز معاملات خاصی در بازار صورت نگرفته و خریداران و فروشندگان به امید بهبود شرایط در روزهای آینده معاملات را متوقف کرده اند.

قیمت خودروهای داخلی در اکثر محصولات با شوک شدیدی همراه بود.

سورن پلاس و چند مدل از این خودرو امروز روند صعودی را تجربه کرده و با 21 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 726 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

پژو پارس یکی از پرطرفدارترین محصولات داخلی ایران خودرو است که 18 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به محدوده 693 میلیون تومان رسیده است. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

پژو 207 پانوراما اتوماتیک و مدل های مختلف آن که از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو به شمار می رود، امروز در بازار با افزایش 10 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و پنج میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تارا Desti V1 با افزایش چشمگیر 30 میلیون تومانی با قیمت 810 میلیون تومان در بازار درج شده است.

کوییک خودکار یکی یکی از خودروهای اتوماتیک بازار داخلی است که امروز مانند سایر محصولات تعادل خود را از دست داده و با قیمت 538 میلیون تومان به فروش می رسد.

فالکون جی اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای شرکت سایپا است که با افزایش 11 میلیون تومانی 811 میلیون تومان برآورد شده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما