اخبار روز سینما

انتقال 9 کیلو هروئین توسط مامور مفسد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «پرونده محرمانه لس آنجلس» نوشته جیمز الروی نویسنده آمریکایی رمان، داستان های جنایی و معمایی و همچنین فیلمنامه نویس و سومین کتاب از مجموعه «کوارتت LA» این نویسنده است. موضوع “پرونده مخفی لس آنجلس” به فساد مشترک پلیس و افراد مشهور هالیوود می پردازد.

در سال 1997 فیلمی بر اساس این داستان توسط کورتیس هاینز با بازی کوین اسپیسی، راسل کرو، کیم بیسینجر، گای پیرس و جیمز کرامول ساخته و اکران شد که برنده دو جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

فیلم «پرونده مخفی لس آنجلس» که با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته شد، با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان سینما مواجه شد و در زمان اکران خود توانست 126 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر و برنامه های رادیویی که فعالیت های رادیویی خود را به آثار برجسته و تاثیرگذار ادبیات و ادبیات نمایشی جهان اختصاص داده و این آثار را در قالب یک برنامه رادیویی روی صحنه به مخاطبان عرضه می کند، مشارکت داشته است. به “اسرار لس آنجلس” رفته است.

او بر اساس همین رمان، این نمایش رادیویی را از روی فیلمنامه فایل مخفی لس آنجلس نوشته برایان هالند و کرتیس هانسن ترجمه، تدوین و کارگردانی کرد.

بازیگران قسمت ششم برنامه رادیویی «پرونده مخفی لس آنجلس» به ترتیب ایوب آقاخانی در نقش جک وینسنس، شهریار حمزیان در نقش ادموند آکسلی، اکبر مولایی در نقش جانی استمپنات، محسن بهرامی در نقش باد وایت، شیوا اردویی در نقش گارسون، هوتن شکیبا در نقش پیرس پچت، فریده کاکاوند در نقش لین براکن، فرهاد قائمی مهدی در نقش دادلی اسمیت، داریوش مواکف در نقش سید هاجنز.

فرشاد آذرنیا افکتور، علی حاجی نوروزی صدابردار و شهناز دهکردی تهیه کننده هستند.

در ششمین قسمت از برنامه رادیویی “پرونده محرمانه لس آنجلس” که 24 دقیقه و 44 ثانیه طول می کشد، جک در مورد پیرس پچت تحقیق می کند و آدرس او را می یابد. ادموند آکسلی به جک نزدیک می‌شود و به او دستور می‌دهد که باد وایت را تعقیب کند، زیرا معتقد است وایت مستقل عمل می‌کند. ادموند در بحث خود با جک در مورد سرقت توضیح می دهد که او پدر پلیس خود را با شش گلوله کشت که باعث شد ادموند پلیس شود.

جک به ادموند می گوید که پرونده قتل نایت اول را فراموش کند، اما ادموند به وضوح می گوید که می خواهد داستان پشت این پرونده را فاش کند.

از طرف دیگر، باد وایت نزد جانی استمپنات می رود و از او می خواهد که باز میکس را که قبلاً افسر پلیس بوده و برای پیرس پچت کار می کرده است، پیدا کند. جانی در ابتدا آشنایی خود را با باز پنهان می کند، اما تحت فشار باد شروع به دادن اطلاعات می کند. جانی می‌گوید که به بائز گفته است که 18 پوند هروئین را حمل می‌کند. باد به جانی می گوید که او دوباره به قتل رسیده است. جانی همچنین به او می گوید که نمی داند 18 پوند هروئین به کجا ختم شد.

جک، که باد وایت را دنبال می‌کند، به ادموند می‌گوید که باد ابتدا به جانی و سپس به خانه لین براکن رفت.

جک و ادموند به خانه پیرس پچت می روند تا با او صحبت کنند. ادموند به پچت می گوید که در مورد پرونده قتل نایت اول سؤالاتی دارد. پچت به ادموند می گوید که اطلاعاتی بیش از آنچه به باد وایت داده است ندارد. ادموند از اینکه باد به پچت آمد تعجب کرد. ادموند جک را برای اطلاع بیشتر به پزشکی قانونی می فرستد و خودش به خانه لین براکن می رود.

لین براکن به ادموند می گوید که باد وایت از خرد خود صحبت کرده است. ادموند می گوید که او بسیار باهوش است زیرا او از هیچ کس پیشی نمی گیرد. لین براکن می گوید باد وایت از او متنفر است.

لین براکن می گوید که به باد وایت علاقه داشته است. ادموند به لین می گوید که باد وایت را دوست ندارد. لین به ادموند می گوید که او مرد سرسختی است، در حالی که باد وایت فقط سرسخت به نظر می رسد.

در ادامه قسمت ششم این برنامه رادیویی، جک به سراغ دادلی اسمیت می رود و او می گوید که باز میکس و دیک استنسلند زمانی با هم کار کرده اند و پیرس پچت را باج خواهی کرده اند و…




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا