انتقاد فدراسیون فوتبال از رفتار مدیران ورزش خراسان رضوی

انتقاد فدراسیون فوتبال از رفتار مدیران ورزش خراسان رضوی

امیرمهدی علوی درباره برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: ابتدا باید از هیئت فوتبال استان اصفهان، مدیران کارخانه ذوب آهن اصفهان و باشگاه ذوب آهن تشکر ویژه داشته باشیم که در یک ماه اخیر به جای نشستن، طعنه زدن و تماشا کردن راه دیگری را انتخاب کردند که آن هم تلاش برای تغییر و همچنین برنامه‌ریزی گسترده جهت میزبانی از تیم ملی این مملکت بود. در این مدت هم در ورزشگاه فولادشهر با یک تلاش دسته جمعی و پیگیری شبانه روزی اتفاقات خوبی نظیر نصب اسکوربورد HD، گیت‌های بلیت فروشی، شماره گذاری صندلی‌ها، تجهیز اتاق VAR، اتاق پزشکی و…  رخ داد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره برگزاری این دیدار در اصفهان تاکید کرد: وقتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران به طور رسمی درخواست خود را بابت در اختیار گرفتن ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد دادند به چه دلیل پاسخی به آنها داده نشد و مذاکره‌ای صورت نگرفت تا این دو باشگاه از این استادیوم برای رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا استفاده نکنند. این موضوع خیلی جای تعجب دارد.

علوی افزود: امیدواریم همتی که در استان اصفهان وجود داشت به صورت گسترده در همه جا اتفاق بیفتد. در بحث برگزاری بازی در مشهد رئیس، نایب رئیس و حتی سرمربی تیم ملی با مسئولان مختلف تماس و پیگیری داشتند اما برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) میسر نشد.

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما