اخبار ورزشی

انتقاد شدید یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس فصل را با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام به پایان رساند اما پس از پایان لیگ هیچ اقدامی برای تقویت این باشگاه انجام نشده است. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از آخرین بازی تیمش مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اعلام کرد با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده، باید خواسته هایش برای ادامه همکاری برآورده شود.

سرمربی سرخ ها در پایان فصل به سفری رفت و تصمیم بر این شد که به باشگاه برگردند و برنامه های خود را برای فصل پیش رو بررسی کنند.

سرمربی پرسپولیس حدود 10 روز پیش در گفت و گو با مسئولان باشگاه اسامی بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را به باشگاه ارائه کرد اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت. موضوعی که باعث انتقاد سرمربی پالشن از مدیران این باشگاه شد.

در همین راستا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کلیه امور مربوط به حفظ گل محمدی و جذب بازیکن برای فصل آینده را به رضا درویش مدیرعامل این باشگاه واگذار کرد و درویشی که دیگر عضوی از هیات مدیره نیست الزامی است. هر هفته در جلسه شرکت کرده و عملکرد خود را گزارش دهند.

اما در واکنش به انتقادات گل محمدی، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز و فردا تشکیل جلسه می دهد تا درباره اظهارات گل محمدی و عملکرد هفته گذشته درویش به هیئت مدیره توضیح دهد.

باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر بلافاصله پس از پایان فصل و رونمایی از بازیکنان بزرگ، کار خود را برای تقویت تیم انجام داده است. به عنوان مثال در فصل قبل چند روز پس از پایان لیگ بیست و یکم بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، مهدی احمدی، سروش رفیعی و سعید صادقی چند روز متوالی معرفی شدند. اما این روزها که بیش از 20 روز از پایان فصل می گذرد که پرسپولیسی ها منتظر خبرهای خوب هستند، هیچ اتفاقی در باشگاه رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا