«سید عبدالجواد موسوی» درباره تحریم شدن سریال حشاشین توسط ساترا گفته بود کسی که رسانه را به خوبی درک کرده، با هوش و زیرکی ایدئولوژی خود را می‌دهد.

«سید عبدالجواد موسوی» در پاسخ به تحریم سریال تاریخی حشاشین توسط ساترا (سازمان رسانه‌های دولتی ایران)، تأکید می‌کند افرادی که با هوش و زیرکی ایدئولوژی خود را در رسانه‌ها ارائه می‌دهند موفق خواهند بود. او به عنوان راهبردی برای پیشرفت، نامناسب بودن ممنوعیت‌ها را ذکر می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انتقاد سید عبدالجواد موسوی به تحریم شدن سریال حشاشین توسط ساترا

«سید عبدالجواد موسوی» اظهاراتی را درباره تحریم شدن سریال حشاشین توسط ساترا بیان کرد، او گفت:

کسی که رسانه را به خوبی درک کرده و با هوش و زیرکی ایدئولوژی خود را به آن ارائه می‌دهد، بازی را به دست می‌آورد. اگر هنوز فکر می‌کنید با قرار دادن ممنوعیت‌ها و تعلیق‌ها می‌توانید پیشرفت کنید، باید بدانید که زمان به شما خواهد گفت که این روش‌ها دیگر کارساز نیستند. بچرخید و بگذارید دنیا هم بچرخد، زیرا به زودی درک خواهید کرد که نیروی واقعیت چه میزان قدرت دارد.

سریال حشاشین

همچنین در ادامه افزود:

ای کاش می‌توانستم تعبیر یوسفعلی میرشکاک درباره ممیزان این روزگار را در اینجا بنویسم. نه این که محافظه کاری کنم، بلکه برای من نوشتنش آسان است. اما حوصله شکایت و دادگاه و این حرف‌ها را ندارم و همچنین نمی‌خواهم دوستان را به زحمت بیندازم. البته فکر می‌کنم خیلی‌های شما شنیده‌اید، اما اگر کسی نشنیده و دوست دارد بشنود، می‌تواند به مصاحبه‌ی او با حسین دهباشی مراجعه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد سید عبدالجواد موسوی به تحریم شدن سریال حشاشین توسط ساترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *