اخبار روز سینما

انتقاد رضا کیانیان از رئیس جمهور منتخب / ماجرای رضا کیانیان جنجالی شد


به گزارش شمانیوزرضا کیانیان بازیگر مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون است. رضا کیانیان درباره ماجرای جنجالی علیه مسعود پزشکیان نوشته شده است. رضا کیانیان در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی حضور داشته است. . رضا کیانیان پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران در یادداشتی خطاب به مسعود در مورد ظاهر و پوشش خود چنین گفته است: پوشیدن ژاکت برای تابستان خوب نیست.

رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در یادداشتی خطاب به مسعود در اکانت اینستاگرام رئیس جمهور منتخب پزشکیان ایران نوشت:

می خواستم از شما بخواهم به جای آن ژاکت یک کت تابستانی روشن بپوشید. کت ها برای تابستان مناسب نیستند و خاطره خوبی از «ژاکت» نداریم. قراره چند ماه دیگه بری نیویورک. آنچه می پوشید بسیار مهم است.

لطفا در مورد لباس پوشیدن تجدید نظر کنید. شما افتخار یک ملت هستید. تو دیگه فقط خودت نیستی باشد که ما و مردم جهان از دیدن ظاهر شما لذت ببریم. عکس های شما در سازمان ملل در مطبوعات جهانی منتشر خواهد شد. بگذار ایران زیبا به تصویر کشیده شود.

لطفا کت و شلوار خوش دوخت، کفش مناسب، جوراب مناسب و مدل موی شیک بپوشید. خوب لباس پوشیدن فقط به این معنا نیست که خوب به نظر برسید. این یک فکر است. دوست داشتن و درک کردن خیلی خوب است. کسي که زيبايي را دوست دارد زيبايي را براي ملت خود مي خواهد.

زیبایی و تناسب ظاهر شما اولین نشانه افکار شماست. دومین نشانه، تسلط شما بر خطابه است. اینها باعث می شود که نمایندگان کشورهای دیگر بیشتر به سخنان شما گوش دهند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا