پناهیان در سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر صهیونیست ها در لبنان تلاش می کنند ایران را مقصر شهادت سید حسن نصرالله بدانند و همچنین به دنبال گروهی هستند که بتوانند این شهادت را به گردن گروه دیگری در ایران بیندازند.

به گزارش بازتاب آنلاین، علیرضا پناهیان در فیلمی که اخیراً از خود منتشر شده، اظهار داشت: در لبنان، خط صهیونیست ها در حال حاضر مقصر شهادت سیدحسن نصرالله است این گروه برای شهادت سید حسن و اینکه این گروه او را مقصر می دانند. از انتخابات گذشته؛ شک نکنید این خط صهیونیستی است. حزب اللهی هایی که نمی خواهند تحت تاثیر صهیونیست ها قرار بگیرند و از این خط خارج شوند، از انتخابات گذشته بگذریم، هنوز از من می پرسند که چرا این موضع را داشتی؟ اگر موقعیت شما اینگونه است نبود این طور بود یا اگر فرق می کرد، فرق می کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: شاهد حملات ناجوانمردانه به دولت و از آن گذشته حملات ناجوانمردانه به هرکسی که به آن رای نداده است هستیم. این روش های صهیونیستی چیست؟ این موارد را کنار بگذارید. اکنون انتخابات به پایان رسیده و ما در یک ماموریت تاریخی دو هزار ساله با آینه حیات استکبار جهانی و یهودیان سرسخت روبرو هستیم. اکنون باید به جهان مسیحیت بفهمانیم که با چه کسی می جنگیم. جهان اسلام تا حد زیادی از یمن سید حسن نصرالله آگاه است، بنابراین ما باید جامعه خود را آموزش دهیم. آیا برای رسیدگی به این مسائل وقت داریم؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما