اخبار روز سینما

انتقاد تند پرویز پرستویی به اظهارات مشاور جلیلی

به گزارش پی ام آپ به نقل از فرارو، پرویز پرستویی با انتشار متنی به انتقاد شدید از اظهارات مشاور سعید جلیلی پرداخت.

او در این باره نوشت:

مهدی جمشیدی مشاور سعید جلیلی گفت که این 17 میلیون رای دهنده پزشکیان هزینه های سنگین جهل سیاسی خود را به سایر اقشار جامعه منتقل کردند. فقط یک احمق می تواند به احمق دیگر رای دهد. این نوع دموکراسی شایسته یک کودک بی دلیل است…

جناب آقای مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشی فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و جامعه شناسی انقلاب اسلامی که تنها سه سطر با عنوان آموزشی شما فاصله دارد.

سوال: اگر این 17 میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای می دادند باهوش بودند؟ جهل و بی منطقی 17 میلیون نفری که به آقا رای دادند. پزشکیان چگونه می دانستید؟ من شک ندارم در میان رای دهندگان افرادی هستند که با وجود تحصیلاتتان نمی توانید به آنها دست بزنید. چرا به خودت اجازه میدی به 17 میلیون نفر توهین کنی؟ آیا به صورت جداگانه با آنها صحبت کرده اید؟

از جمله پزشکان، سیاستمداران، کارشناسان سیاسی و اقتصادی، روحانیون، معلمان، اساتید دانشگاه، کارمندان و کارگران، خانواده های شهدا و جانبازان، دانشجویان و هزاران بزرگوار دیگر و دکتر دکتر. پزشکیان رای دادند و میلیون ها نفر تصمیم گرفتند به آقای سعید جلیلی رای بدهند.

این حق مردم است که شرکت کنند یا نه، این حق مردم است که به چه کسی رای دهند. نباید به خودت اجازه بدی به 17 میلیون نفر توهین کنی.

آیا کسانی که در حوزه فرهنگ پژوهشی، فرهنگ و اندیشه اسلامی، جامعه شناسی انقلاب اسلامی تحصیل کردند، احترام به تصمیمات و اعتقادات مردم را به شما یاد ندادند؟

یا در درس اخلاق و علم و ادب و فرهنگ غیبت داشتید؟ امثال شما در واقع مسئول نبود آرامش و پیشرفت در جامعه هستند…

شما که از اسلام و انقلاب می گویید، به انتخاب مردم احترام بگذارید، توهین و انتقاد نکنید. شما و امثال شما که مدعی سربازی امام زمان هستید با رفتار خود باعث شده اید که مردم دست از دین بردارند، بمیرند و از اسلام دور شوند! با این افکار حتی نمی توانستی مشاور خوبی برای سلیلی بی باشی!

از نظر شما آنها باید افراد باهوشی باشند که یک وکیل اساسی دادگستری را جلوی همسر و فرزندانش شوکه کردند، کتک زدند، با مشت و لگد او را کشتند، چون عکس نخست وزیر هست. پزشکیان شیشه ماشینش گیر کرده؟ شما باید از مردم عذرخواهی کنید و شروع به دعوا نکنید.

اگر اتاق فکر دارید به انتخاب مردم برای ایجاد آرامش و رفاه مردم شریف احترام بگذارید وگرنه نمک بر زخم نزنید و دست از توهین به مردم رنج دیده و مظلوم و شریف بردارید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا