bato-adv

بر اساس داده های یک مطالعه اخیر در ایالات متحده، بعید است که مردم در قرن حاضر شاهد افزایش قابل توجهی در امید به زندگی باشند، زیرا رشد امید به زندگی در کشورهایی مانند ژاپن با بالاترین امید به زندگی در 30 سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از آناتولی، مطالعه ای که در 7 اکتبر در مجله علمی ایالات متحده Nature Aging توسط تیمی از دانشگاه ایلینوی و دیگران منتشر شد، نشان داد که شانس زنده ماندن تا 100 سالگی کم است و زنان بیش از 15 درصد است. نشان می دهد. و 5 درصد برای مردان.

با توجه به داده های این مطالعه، افزایش طول عمر انسان در قرن حاضر امکان پذیر نیست مگر اینکه امکان کاهش فرآیندهای پیری بیولوژیکی وجود داشته باشد.

این مطالعه نشان داد که امید به زندگی از سال 1990 تا 2019 در هنگ کنگ و هشت کشور دارای بیشترین امید به زندگی از جمله ژاپن، کره جنوبی و سوئیس 6.5 سال افزایش یافته است.

بر اساس این نظرسنجی، در حالی که امید به زندگی هنگام تولد در کشورهای با درآمد بالا تقریباً 30 سال در قرن بیستم افزایش یافته است، که عمدتاً به دلیل پیشرفت در بهداشت عمومی و پزشکی است، بهبود کلی در امید به زندگی از سال 1990 کند شده است.

امید به زندگی یک شاخص آماری است که نشان می دهد افراد یک جامعه به طور متوسط ​​چقدر عمر می کنند و به عبارت دیگر انتظار می رود چقدر عمر کنند.

با افزایش سطح خدمات سلامت در یک جامعه، میانگین امید به زندگی نیز افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما