انتشار عکسی از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومان حاجی عبداللهی در صفحه رسمی سریال پایتخت از حضور این بازیگر در فصل هفتم و بازگشت او به پایتخت خبر می دهد.

به گزارش بازتاب آنلاین، آغاز پیش تولید رسمی فصل هفتم سریال «پایتخت» با اخبار تکان دهنده ای همراه بود. استعفای بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا خبری بود که شروع پیش تولید این سریال را تحت الشعاع قرار داد.

تصویری که صفحه رسمی پایتخت بهرام افشاری در دفتر تولید «پایتخت 7» منتشر کرد.

در همان زمان اخبار متعددی مبنی بر عدم حضور افشاری در فصل هفتم مطرح شد، خود او مشغله کاری اش را دلیل این امر عنوان کرد اما همه جا شنیده می شد که دستمزد بالای پیشنهادی او مانع از این همکاری شده است.

حالا پس از گذشت چندین ماه از این اتفاق، صفحه رسمی سریال پایتخت در جدیدترین آپدیت خود عکسی از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومان حاجی عبداللهی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته «شرح بدن» . “.

انتشار این تصویر در روزهای آغاز فیلمبرداری سریال پایتخت نشان می دهد که بهرام افشاری با عوامل این پروژه به توافق رسیده و در این فصل شاهد حضور او در نقش «بهتاش فریبا» خواهیم بود. . همچنین.

صفحه رسمی سریال
بهرام افشاری در نقش «بهتاش فریبا» در کنار محسن تنابنده در نمایی از سریال «پایتخت 5»

البته این احتمال وجود دارد که عکس ارسال شده مربوط به روزهای پیش تولید و حضور افشاری در دفتر تولید سریال برای صحبت های اولیه باشد، اما عکس نوشته مربوطه در حال حاضر فقط می تواند حاوی یک پیام باشد و آن حضور مجدد است. از «بهرام».

فصل هفتم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری محصول سیما فیلم است که مراحل تولید خود را برای پخش در نوروز 1404 پشت سر می گذارد و در این فصل دو بازیگر جوان جایگزین شده اند. سارا و نیکا فرقانی اصلی که نقش دوقلوهای نقی و هما را بازی کردند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما