اخبار روز

انتشار مجدد “امید جوان”؛ چراغ هفته نامه 29 ساله خاموش نشد

هفته نامه 29 ساله «امید جوان» پس از چند شماره انتشار خود را از سر گرفت.

چیزی را گزارش کنید عصر ایرانخبر ماه گذشته سردبیر پیشکسوت این مجله مبنی بر احتمال توقف انتشار این هفته نامه 29 ساله که در رسانه های مختلف و کانال های تخصصی روزنامه نگاری بازتاب داشت، نشانه دیگری از نزدیک شدن به پایان این هفته تلقی شد. دوران انتشارات کاغذی و تاسف خورد.

اما حالا اعلام کرد که عمید جوان دلیلی برای تعطیلی ندارد و مصمم است مانند گذشته با تکیه بر خرده فروشی به انتشار ادامه دهد.

سردبیر این مجله گفت: پیام های محبت آمیزی که در این چند هفته از خوانندگان قدیمی و وفادار دریافت کرده ایم بیش از هر عامل دیگری انگیزه صاحب امتیاز و صاحب مجله را برای ادامه دوران جدید سیاست در ایران کرده است. و ما پس از آن تردید داشتیم. در دوره 5 رئیس جمهور (هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی) سخنرانی رئیس جمهور ششم، سخنرانی مورد علاقه این نشریه در آغاز (دموکراسی، عدالت اجتماعی و شایسته سالاری و سیاسی) بود. و آزادی های اجتماعی و نفی رادیکالیسم و ​​استبداد) چراغ آن را خاموش می کند و تبدیل به خاطره می شود و در طول مسیر نیاز به نظارت و انتقاد شدیدتر احساس می شود و چقدر به وعده های خود وفادار می ماند.

وی گفت: مجموع سوابق مطبوعاتی تنها دو تن از نویسندگان دائمی این نشریه (خسرو معتضد و حسن فتحی) بیش از 100 سال است که اولین آنها از سال 1342 در رسانه های کاغذی و مکتوب می نویسند – و شاید تنها نویسنده بازمانده از این نشریه باشد. نسل روزنامه نگاران دهه 1940 – و سایرین از سال 1358. تاکنون او را پیشگام در عرصه بین المللی می دانند.

روایت‌های هفتگی «مهرداد خدیر» در صفحات مرکزی، به گفته یکی از روزنامه‌نگاران قدیمی معاصر، 27 سال است که پیوسته بازتاب می‌یابد.

عنوان روی جلد چاپ جدید «عمید جوان» این است: «دولت ملی». پزشکیان جایی برای مخالفان آزادی نیست.» در توضیح این عنوان در همان صفحه اول آمده است: «اگرچه تلاش برای عبور از مجلس به دلیل حضور کم مردم یک ضرورت سیاسی است.» اما در جای مخالفان آزادی که سه سال است به کار تطهیر و شعارهای واهی و حذف نیروهای مستقل مشغول بوده اند. در حکومت وحدت ملی وجود ندارد.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا