اخبار روز سینما جهان

انتشار فراخوان سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان| قلب سینمای کودک دوباره در اصفهان می‌تپد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان، بر اساس این فراخوان زمان ثبت نام و ارسال نسخه قابل نقد کلیه آثار از ساعت 20 تا 31 می باشد. مرداد سال 1403 جشنواره امسال در سه بخش ملی، بین المللی و ویژه برگزار می شود.

در بخش ملی این مسابقه، فیلم‌های داستانی و انیمیشن برای دریافت پروانه طلایی به رقابت می‌پردازند. فیلم‌های کوتاه بخش ملی نیز شامل فیلم‌های داستانی و انیمیشن 3 تا 20 دقیقه‌ای خواهد بود. بخش بین‌المللی جشنواره شامل فیلم‌های بلند و کوتاه خارجی محصول سال 2023 به بعد است که آیین‌نامه آن از سوی امور بین‌الملل جشنواره برای متقاضیان خارجی تعیین شده است. جشنواره امسال بخش ویژه ای دارد که شامل بخش کودکان غزه، بررسی آثار خارجی و اجراهای غیرمسابقه ای می شود.

متقاضیان باید هنگام ثبت نام در سامانه جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir یک نسخه از فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره (مدیریت ارزیابی و داوری آثار) ارسال کنند. زمان بندی اعلام شده برای ثبت درخواست ها قطعی است و پیشنهاد می شود متقاضیان محترم ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

آیین نامه و شرایط عمومی ارسال آثار به سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان همزمان با انتشار فراخوان در سامانه جشنواره و سامانه بنیاد سینمایی فارابی به نشانی www.fcf.ir در دسترس همه متقاضیان است.

بر اساس این گزارش، آیین نامه و جدول برگزاری هشتمین المپیاد فیلمسازی جوانان ایران نیز طی فراخوانی جداگانه اعلام می شود.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی کودک و نوجوان به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا