اخبار روز سینما

انتشار عکس عاشقانه و دو نفره سعید چنگیزیان و الهام کردا! / رابطه ماندگار این دو بازیگر خبر ساز شد! + عکس

سعید چنگیزیان که فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است به دلیل علاقه زیادی که به فعالیت در تئاتر دارد در این چند سال از تلویزون دور بوده است. اما با بازی در نقش های برادر، زخم کاری و برادر به این عرصه پا گذاشت و ایفای نقشی ماندگار در اذهان به یادگار ماند.

سعید چنگیزیان با استعدادترین بازیگر کشورمان چند سالی است که در تئاتر بازی می کند. سعید چنگیزیان نسبت به همنوعان خود کمتر به سینما و تلویزیون علاقه نشان می داد و در تمام این سال ها به گروه تئاتر و قوانین آن پایبند بود. سعید چنگیزیان آثار درجه یک زیادی را در تئاتر تولید کرده است. سعید چنگیزیان یکی از بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که آثار درخشانی در عرصه بازیگری روی صحنه دارد از جمله تن تن و راز قصرمونداس، باغ آلبالو و… و در حال حاضر نقش اول را در نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی به عهده دارد و نقش متفاوتی از خود را به نمایش گذاشته است. سعید چنگیزیان در زخم کاری نقش پر زرق و برقی داشت. در ادامه عکس این بازیگر را در کنار همسرش می بینید:

سعید چنگیزیان

ماجرای ازدواج سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان بازیگر زخم کاری با الهام کردا در دانشگاه با هم هم کلاسی بودند، این دو در سال 1379 نامزد کردند و سرانجام در سال 81 ازدواج کردند و تاکنون ازدواج موفقی داشته اند.

از جمله آثار سعید چنگیزیان:

سینمایی
شکستن همزمان بیست استخوان (۱۳۹۷)
– چهارراه استانبول (فیلم) (۱۳۹۶)
– آندرانیک (۱۳۹۶)
– گرگ‌بازی (۱۳۹۶)
– سارا و آیدا (۱۳۹۵)
– خشم و هیاهو
– نقش نگار
– آسمان زرد کم‌عمق (۱۳۹۱)
– دهلیز (۱۳۹۱)
– پذیرایی ساده (۱۳۹۰)
– دختر شاه پریون (فیلم ۱۳۸۹) (۱۳۸۹)
– خداحافظ رفیق (اپیزود اول، خداحافظ رفیق) (۱۳۸۲)

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در گیل دخت

چنگیزیان مدتی وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و مانند اکثر بازیگران تئاتر در سال های اخیر به بازیگری در عرصه سینما روی آورده است. بازی شاهکار او در سریال های گیلدخت، برادرجان و زخم کاری در یادها به یادگار ماند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا