اخبار روز سینما

انتشار سکانس‌هایی جذاب از Across the Spider-Verse! + فیلم

مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی پویانمایی رایانه‌ای محصول ۲۰۲۳ است که شخصیت مایلز مورالز / مرد عنکبوتی در آن حضور دارد.

ویدئویی که اخیرا منتشر شده است: طراحی فریم به فریم انیمیشن Across the Spider Verse سریال مورد علاقه بازیکنان را تا زمان پخش نشان می دهد.

دیروز ویدیویی منتشر شد که توضیح فریم به فریم انیماتور Across the Spider-Verse از طراحی سکانس دو ثانیه ای شخصیت Spider-Man 2099 را نشان می دهد.

طراحی فریم به فریم انیمیشن Across the Spider Verse

Prime Video دیروز کلیپی را با تیم سازنده Across the Spider-Verse به اشتراک گذاشت که در مورد قسمت های مورد علاقه خود از فیلم صحبت می کردند و اکنون ویدیویی منتشر شده است که در آن یک انیماتور نحوه ساخت انیمیشن را فریم به فریم توضیح می دهد.

سریال مورد علاقه بازیکنان، Across the Spider-Verse منتشر شد

هایلی استاینفلد اشاره کرده است که یکی از سکانس های مورد علاقه او بین شخصیت او، گوئن استیسی، و پدرش با بازی Shay Whigham است.

Shameik Moore که صداپیشگی مایلز مورالس را بر عهده دارد نیز بهترین صحنه خود را به اشتراک گذاشته است. مور می گوید:

صحنه ای وجود دارد که حدس می زنم Spider Squad با مایلز روبرو می شود و این یکی از احساسی ترین لحظات اوست.

طراحی فریم به فریم انیمیشن Across the Spider Verse
طراحی فریم به فریم انیمیشن Across the Spider Verse

سریال محبوب تیم انیمیشن مرد عنکبوتی:

فیل لرد و کریستوفر میلر یکی از تهیه کنندگان این فیلم موافق هستند که شخصیت جیسون شوارتزمن برای آنها برجسته ترین نقطه فیلم است. میلر گفت:

کار با جیسون شوارتزمن بسیار سرگرم کننده بود زیرا او همیشه از نو شروع می کرد.

پس از Into the Spider-Verse در سال 2018، Across the Spider-Verse مایلز مورالس را که به تهدیدی در سطح چندجهانی تبدیل شده است، به چالش می کشد. مایلز با پیوستن به نیروهای مرد عنکبوتی دیگر، در نهایت با رهبر گروه، میگل اوهارا، با نام مستعار مرد عنکبوتی 2099، درگیر می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا