اخبار ارز دیجیتال

تازه ترین آمار تعداد میلیونرها و بیلیونرهای ارز دیجیتال در جهان اعلام شد! /جزئیات

شرکت هنلی و همکاران در روز سه‌شنبه، تازه ترین آمار  تعداد میلیونرها و بیلیونرهای ارز دیجیتال در سراسر جهان را منتشر کرد.

از زمان ظهور ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی مالی، بسیاری از مردم در سراسر جهان دارای ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله ای برای تجارت در بازار یا ذخیره ارزش هستند. شرکت هنلی و همکاران، ناشر ثروت ارز دیجیتال (Crypto Wealth Report) میباشد، به تازگی آخرین آمار از تعداد میلیونرها و میلیاردرهای ارز دیجیتال در 6 ماه گذشته را در نسخه جدید این گزارش منتشر کرده است.

انتشار جدیدترین آمار تعداد میلیونرهای ارز دیجیتال

گزارش جدید شرکت مشاوره شرکت هنلی و همکاران که در روز سه‌شنبه این هفته منتشر شد، نشان می‌دهد که بیش از 88000 میلیونر ارز دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد و بیش از 40000 نفر از این افراد بیت‌کوین را در سبد سرمایه‌گذاری خود دارند. علاوه بر این، طبق آمار منتشر شده در گزارش ثروت ارز دیجیتال این شرکت، 425 میلیون نفر در سراسر جهان از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.

در میان این میلیونرها، 182 نفر سرمایه ای بالغ بر 100 میلیون دلار در قالب ارزهای دیجیتال دارند. 78 نفر از این افراد دارای طلای دیجیتال در سبد سرمایه گذاری خود هستند. بر اساس نظرسنجی این شرکت، 22 معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان با دارایی های بیش از یک میلیارد دلار وجود دارد. از این تعداد، 6 معامله گر سرمایه خود را به بیت کوین نگه می دارند.

تازه ترین آمار تعداد میلیونرها و بیلیونرهای ارز دیجیتال در جهان اعلام شد! /جزئیات

آمار مربوط به انطباق ارز دیجیتال توسط کشورها

شرکت هنلی در بخشی از این گزارش سالانه، میزان انطباق کشورها با ارزهای دیجیتال را با استفاده از شاخص انطباق خود بررسی کرده است. این شاخص عواملی مانند میزان سازگاری شهروندان با ارزهای دیجیتال، وضعیت مالیاتی، زیرساخت ارز دیجیتال موجود و سایر عوامل تجاری و اقتصادی مرتبط را اندازه گیری می کند.

بر اساس این شاخص، سنگاپور در انطباق با ارز دیجیتال رتبه اول را دارد. سوئیس و امارات متحده عربی در رتبه های دوم و سوم این فهرست قرار دارند. ایالات متحده آمریکا نیز از نظر سازگاری با این دارایی های دیجیتال در رتبه پنجم و بریتانیا در رتبه هفتم قرار گرفتند.

سنگاپور و امارات متحده عربی؛ بهشتی برای معامله گران ارزهای دیجیتال

کشورهای سنگاپور و امارات متحده عربی از نظر مالیات در صدر فهرست قرار دارند زیرا این دو کشور هیچ گونه مالیاتی از جمله مالیات عایدی بر سرمایه را بر سرمایه گذاران و معامله گران ارز دیجیتال اعمال نمی کنند. اگرچه سوئیس در این فهرست رتبه دوم را داشت، اما سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در این کشور موظف هستند دارایی ها و درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال را در اظهارنامه مالیاتی سالانه خود گزارش دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا