اخبار خودرو

انتشار تصاویر تریم داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو

انتشار تصاویر تریم داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو

به تازگی تصاویری از نمای داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو در فضای مجازی منتشر شده است. خودرویی که به زودی وارد بازار خواهد شد.

چندی پیش شرکت ایران خودرو در نشستی با حضور خبرنگاران روند تولید و میزان سرمایه گذاری انجام شده برای تولید اولین کراس اوور تولید داخل را اعلام کرد و در حاشیه این رویداد اصحاب رسانه این فرصت را پیدا کردند. برای تست درایو SUV ری. اما در مجمع سالانه ایران خودرو که با حضور سهامداران برگزار شد، تنوع رنگ بدنه این خودرو به نمایش گذاشته شد و طیف های رنگی کراس اوور دیده شد. اشعه قبلاً رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، قرمز، آبی و … را درج می‌کردیم، اما اکنون نمای داخلی جدید ری در صفحه رسمی شرکت ایران خودرو در اینستاگرام منتشر شده است. تا پیش از این تنها تریم داخلی کروم مشکی و سفید سرمه ای برای این خودرو نمایش داده می شد و تریم داخلی آن تنها برای نسخه برقی شاسی بلند ایران خودرو طراحی شده بود، اما اکنون با انتشار تصاویر جدیدی از این خودرو، می توان از Ray دیدن کرد. مدل جدید پوشش داخلی قرمز و مشکی است که فضای داخلی این خودرو را جوان تر کرده است. ناگفته نماند که تاریخ عرضه و قیمت خودروی SUV ایران مشخص نیست اما احتمالا فردا قیمت آن مشخص می شود.

در ادامه نگاهی کوتاه به SUV ری خواهیم داشت.

مشخصات فنی و فیلم معرفی SUV ایران خودرو

در حال حاضر شاسی بلند ملی ایران خودرو به موتور 1.7 لیتری توربوشارژ مجهز می شود. PFE به دست خریداران برسد. این موتور می تواند تا 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته تولید کند. که در ساخت شرکت DAE به چرخ های جلو منتقل شده است.

شتاب ری 10.4 ثانیه و حداکثر سرعتی که با این خودرو می تواند به آن برسد 195 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. نکته مثبت شاسی بلند Ray Ra مصرف سوخت آن 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که در بین خودروهای تولید داخل رقم خوبی است.

کابین و امکانات

در اولین کراس اوور داخلی علاوه بر استفاده از مواد نرم و چرم مصنوعی و همچنین روکش در رنگ های مختلف، می توان ویژگی ها و آپشن های بسیار خوب و کاربردی را مشاهده کرد که به عنوان یک محصول داخلی و تولید داخل بسیار جالب توجه است.

امکاناتی مانند؛ پشت آمپلی فایر دیجیتال، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، سیستم I-Connect، 4 ایربگ، اهرم دنده برقی، رادار نقطه کور، حسگر روشنایی، سنسور بارانسنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، روشنایی کابین، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل کشش، ترمز دستی برقی، فرمان دی برش، سیستم کنترل پایداری و غیره از جمله امکاناتی هستند که در این خودرو وجود دارد و به زودی به دست مصرف کننده می رسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا