اخبار روز

برگزاری انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی از اول بهمن !/جزئیات

مطابق با  نامه وزیر صمت به هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش منیبان به نقل از مشرق، عباس علی‌آبادی وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به نایب رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران بر انجام دادن انتخابات تعیین رئیس اتاق بازرگانی ایران مطابق تقویم اعلامی از طرف انجمن نظارت (طبق مصوبه شورای عالی نظارت) تاکید کرده است.

گفتنی است، حسین سلاح‌ورزی  بر اساس مصوبه اول آبان شورای عالی نظارت از ریاست اتاق بازرگانی ایران برکنار شده و حضور وی غیرقانونی است، وزیر صمت این نامه را به  بهرامن نایب رئیس و دیگر اعضای هیات رئیسه اتاق ایران ارسال کرده است.

پس از ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت مبنی بر  برکناری سلاح‌ورزی، وی با طرح شکایت از محاکم عمومی، این تصمیم را ابطال و یا دستور توقف اجرای آن را از دادگاه دریافت کرد.

به این ترتیب همانطور که انجمن نظارتی اتاق بازرگانی ایران پیش از این اعلام کرده بود، انتخابات تعیین رئیس جدید اولین اتاق بازرگانی ایران ماه آینده برگزار می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا