اخبار روز سینما

امین بانی بالاخره سکوتش را شکست / کنسرت امین بانی 20 تیر در تالار وحدت تهران!

به گزارش پی ام آپ، جدیدترین کنسرت «امین بانی» در حالی در تالار وحدت تهران برگزار می شود که این خواننده آخرین اجرای خود را در 26 اسفند 1400 در برج میلاد روی صحنه برده است.

او با گزیده ای از آثار قبلی و ارائه قطعات جدیدش در تهران پذیرای مخاطبانش خواهد بود.

در شرایطی که برگزاری کنسرت در سالن های بزرگ به دلیل رزرو تاریخ این سالن ها تا پایان شش ماهه اول سال غیرممکن شده است، این خواننده تصمیم گرفته تا با سکشنی جدید در تالار وحدت روی صحنه برود و «امیرتوسلی» رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده دارد.

خواننده فیلم «شبی که ماه کامل شد» در ادامه کار منتخب خود در موسیقی پاپ ایران در ماه های اخیر جدیدترین آثار خود از جمله تک آهنگ «نفس بکش» را با موسیقی علیرضا افکاری، آهنگ حسین غیاثی و تنظیم امیر توسلی اجرا کرده است و این اثر به عنوان تیتراژ سریال «آنتن» انتخاب و پخش شد.

شهرت امین بانی با خواندن تیتراژ شهرزاد ایجاد شد.

این خواننده درباره اجرای جدیدش در تالار وحدت می گوید: این سالن همیشه من را به یاد نام های بزرگ موسیقی ایران می اندازد و قطعا اجرا در این سالن برای من لذت بخش است. تمام تلاشم این است که بتوانم این کنسرت ویژه را در بهترین شرایط و با کیفیت بالا اجرا کنم.»

سرپرستی ارکستر این خواننده و البته هدایت هنری آثار «امین بانی» از همان ابتدا بر عهده «امیر توسلی» بوده و تا به امروز این خواننده توانسته موفقیت زیادی را در این مسیر به دست آورد.

این کنسرت به همت شرکت «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی «علی حق شناس» در تالار وحدت برگزار می شود.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا