اخبار روز سینما جهان

امیلی بلانت در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ بازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم بعدی اسپیلبرگ نیز مانند تمامی آثار او کاملاً مخفی مانده است، اما از آنجایی که از این فیلم به عنوان یک رویداد یاد می شود، باید به فیلمی با جلوه های ویژه و گستره وسیع فکر کرد. این فیلم بر اساس داستانی از خود اسپیلبرگ و بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کوپ، نویسنده فیلم های «پارک ژوراسیک»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» ساخته شده است.

مهر وی نوشت: بلانت در فیلم قبلی کریستوفر نولان «اپنهایمر» در نقش همسر الکلی جی رابرت اوپنهایمر دیده شد و در کمدی اکشن «بلاغدران» نیز بازیگر بود که با استقبال منتقدان مواجه شد. این بازیگر انگلیسی با بازی در تولیدات بزرگ غریبه نیست و پیش از این در فیلم هایی مانند «لبه فردا» در کنار تام کروز و «به درون جنگل» با دواین جانسون بازی کرده است. بلانت در فیلم A Quiet Place نیز بازی کرد.

گفته می شود او قرار است در دنباله های «لبه فردا» و «جنگل کروز ۲» بازی کند.

اسپیلبرگ 3 بار برای «نجات سرباز رایان» و «فهرست شیندلر» با جایزه بهترین کارگردانی و برنده اسکار بهترین فیلم برای «فهرست شیندلر» برنده اسکار شده است. جدیدترین فیلم او «افسانه‌مردان» بود که 7 نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد.

یونیورسال پیکچرز فیلم جدید اسپیلبرگ را در روز جمعه 15 می 2026 اکران خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا