اخبار روز سینما

ویدیویی جذاب از تقلید صدای امیر عباس گلاب + ویدیو

ویدئو تقلید صدای امیر عباس گلاب بحث برانگیز شده است. امیرعباس گلاب آهنگساز صدای خوانندگان پاپ قدیمی ایران را به شکلی بسیار جذاب تقلید کرد.

امیرعباس گلاب خواننده و آهنگساز ایرانی است که با صدای خاص و قدرتمندش شناخته می شود. به تازگی ویدئویی از او در حال تقلید از صدای خوانندگان قدیمی در رسانه ها منتشر شده است که باعث تعجب هواداران و رقبای او شده است.

تقلید صدای امیر عباس گلاب

به تازگی ویدئویی از امیرعباس گلاب در حال تقلید صدای ابی، داریوش، سیاوش قمیشی و ویگن خوانندگان سابق پاپ ایران در رسانه ها منتشر شده است. در ادامه ویدیو امیرعباس گلاب تقلید صدای خواننده های قدیمی را می بینید:

«امیرعباس گلاب» خواننده و آهنگساز ایرانی بیست و چهارم آبان در سال 1365 در تهران به دنیا آمد. او از آکادمی در رشته موسیقی فارغ التحصیل شد و گاهی اوقات آهنگ می سرود. امیرعباس از 7 سالگی با موسیقی آشنا شد و از پدرش که یک نوازنده سنتی بود، درس آواز سنتی را خواند. در سن 14 سالگی به موسیقی پاپ روی آورد و شروع به نواختن گیتار کرد.

امیرعباس گلاب تحصیلات موسیقی خود را از 7 سالگی زیر نظر پدرش که سازهای سنتی می نواخت آغاز کرد. مادرش دوست داشت پسرش خواننده شود و با تشویق پسرش به خوانندگی روی آورد. امیرعباس تا 14 سالگی در موسیقی سنتی فعال بود اما به گفته خودش این سبک محدودیت هایی داشت که او را مجبور به روی آوردن به موسیقی پاپ کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا