اخبار ورزشی

سخنان امیرحسین اسفندیار در مورد راضی نبودن از خودشان!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت های والیبال از ساعت 18 امروز شنبه 12 تیرماه به مصاف تیم والیبال هلند میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. این بازی در پنج ست با نتایج 16 بر 25، 25 بر 16، 21 بر 25، 25 بر 17 و 15 بر 10 به سود والیبال هلند به پایان رسید.

امیرحسین اسفندیار پس از شکست این تیم مقابل هلند گفت: بازی بسیار پرنوسانی داشتیم. ست اول را خوب شروع کردیم اما در ست دوم عملکرد تیم نوسان داشت. ما شاهد دیداری بودیم که برای تماشاگران دوستانه بود، اما برای خود ایران بازی پرنوسانی محسوب می شد. در برخی از مراحل بازی می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما این کار را نکردیم. ما خودمان راضی نیستیم.

وی با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: دیشب حالم بد بود. در نهایت کارم به درد من خورد و چند بار آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم اما نمی توان از این مسائل برای توجیه شکست مقابل این تیم استفاده کرد. ما قطعا مقصریم و هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد تا جبران کنیم و مردم را دوباره خوشحال کنیم.

اسفندیار با اشاره به استقبال پرشور هواداران ایرانی از تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای هفته دوم لیگ ملت ها گفت: ایرانی ها در همه جای دنیا با ورزشکاران خود مهربان هستند. امروز هلند میزبان بود اما فکر می کنم تماشاگران ایرانی بیشتر بودند. من واقعا از هواداران قدردانی می کنم و بسیار ناراحتم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. ما قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی های آینده آن را جبران کنیم. از هواداران تشکر می کنم که همیشه از ورزشکارانشان حمایت می کنند و از دور آنها را می بوسم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا