اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

امیرحسین آرمان با لباس بسیجی تعجب کاربران را برانگیخت! /چرا امیرحسین آرمان این شکلی شده؟

امیرحسین آرمان، برای اولین بار در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی که توسط حسن فتحی کارگردانی شده بود، در نقش پسر خانواده حضور یافت. او در این فیلم همراه با هنرمندانی مانند شیلا خداداد، فاطمه گودرزی و داریوش ارجمند بازی کرد. امیرحسین آرمان در تاریخ 14 آبان 1 در تهران به دنیا آمد و دیپلم تجربی دارد. او یک برادر کوچکتر به نام سامان دارد و مادرش به عنوان مشاور خانواده فعالیت می‌کند.

امیرحسین آرمان، علاوه بر کارنامه پرکاری که دارد، با بازی در سریال “پریا” در شبکه سه و همچنین با همبازی لادن مستوفی، به شهرت رسید. در این سریال، او نقش پسر خاله پریا را بازی کرد. اینکه او از او کم سن‌تر بود و دختر خاله‌اش قبلاً ازدواج کرده بود و دو فرزند نوجوان داشت، باعث شد علاقه‌ای به او پیدا کند و در نهایت با او ازدواج کند. این نقش باعث شد امیرحسین آرمان، که قبلاً در سریالی به نام “کیمیا” هم حضور داشته بود، به مخاطبان صدا و سیما معرفی شود. همچنین، او در چند سریال نمایش خانگی نیز حضور داشته است و به نظر می‌رسد نقش کاوه در سریال “مانکن” برای او شهرت زیادی به همراه آورده است.

بازیگر سریال ممنوعه با انتشار تصویر تازه ای از خود نوشت :

روستای ایراج ؛ باغ تو کویر قشنگ تره ..

امیرحسین آرمان با لباس بسیجی تعجب کاربران را برانگیخت! /چرا امیرحسین آرمان این شکلی شده؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا