اخبار روز

امشب؛ سپرده وام رایگان یک میلیون تومانی ماه مبارک رمضان

وام بلاعوض وامی است با سود بسیار کم و بازپرداخت طولانی که دولت به افراد آسیب پذیر و اقشار ضعیف جامعه می دهد. وام های رایگان در مدل های مختلف با شرایط مختلف به متقاضیان داده می شود.

واریز اعتباری رایگان یک میلیونی ویژه نیمه شعبان

محمد آقاجانی گفت: مستمری برای تامین بخشی از نیازهای اولیه خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود و در 10 ماهه نخست 19 میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب یک هزار و 820 خانوار واریز شد که به هر یک نزدیک به 10 میلیون ریال تعلق گرفت. خانواده، و قضاوت وام برای بلاعوض فراهم می کند

وی ادامه داد: علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه به متقاضیان خدمات حمایتی دیگری از جمله برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی، پرداخت جهیزیه به نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال زایی نیز ارائه می شود.

آقاجانی افزود: کمیته امداد یک نهاد موقت امدادی برای رفع نیازهای نیازمندان و مستمندان است که مددجویان را پس از ارائه وام مسکن و تسهیلات خودکفایی و اطمینان از خودکفایی، کسب درآمد و کسب درآمد از چرخه حمایتی خارج و وارد این دوره می کند. استقلال اقتصادی 110 خانوار به دلیل توانمندسازی از حمایت حذف شدند.

وی در پایان گفت: توانایی خانواده ها یکی این یکی از اهداف کمک رسانی است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب و ارائه خدمات مختلف به نیازمندان و نیازمندان گامی بلند و استوار در جهت تقویت و حمایت از خانواده های محروم منطقه برداریم.

شروع به ثبت وام رایگان 100 میلیونی برای همه گیرندگان تحت حمایت کنید

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و تمایل به خرید با تسهیلات دارند می توانند وام کالانو این مجموعه را دریافت کنند. حداکثر سقف این وام 100 میلیون تومان است و برای اخذ آن نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه می باشد.

هرکسی که بخواهد برای خرید کالا از بانک تجارت به نام کالانو وام بگیرد باید از اعتبار خوبی برخوردار باشد. زیرا برای پرداخت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی یا سند مالکیت الزامی نیست. ضمانت لازم برای کسب این فرصت، داشتن رتبه اعتباری بانکی مورد نظر، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی می باشد.

لازم به ذکر است افرادی که قبلا از فرصت خرید کالا استفاده نکرده اند نیز می توانند از این وام استفاده کنند. نرخ سود این وام 23 درصد است و پس از دریافت، وام گیرنده باید حداکثر تا 24 ماه آن را بازپرداخت کند. مردم برای دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و الکترون الکترونیکس را در نظر بگیرند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان است. سود کل تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان و مبلغ وام و سود 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است برای اخذ این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست و مشتریان باید وام کالانو را به صورت حضوری از طریق اپلیکیشن بودجه دریافت کنند. برای استفاده از بودجه، مردم باید به بازارهایی مانند بازار یا مایکت مراجعه کنند.

وام 100 میلیونی بلاعوض و فوری با شرایط ویژه

طرح قرض الحسنه بانک ایران صادرات، سپرده کوتاه مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می توانند با واریز حداکثر 100 درصد میانگین موجودی یعنی تا سقف سه میلیارد ریال از این بانک تسهیلات دریافت کنند. سررسید دو تا ده سپرده ماهانه با نرخ سود 15 تا 23 درصد. .

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا حداقل 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان) و حداکثر سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) و مدت بازپرداخت آن 18 تا 60 ماه است.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی نیز می توانند از ظرفیت طرح سنا برای دریافت مزایای کارکنان خود استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام ها و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا و با هدف رفع نیازهای خرد هموطنان پرداخت می شود.

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب طرح سنا در بانک صادرات ایران می توانند با واریز حداقل 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریال از فرصت های طرح سنا بهره مند شوند.

مدت پرداخت در طرح سنا 2 تا 10 ماه است.

مدت بازپرداخت وام ها و تسهیلات طرح سنا 18 تا 60 ماه است.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

همچنین اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب مشاغل می توانند با واریز حداکثر 200 درصد از میانگین موجودی خود به مدت 2 تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه این طرح در قالب «سنای بازرگانی ویژه» دریافت کنند. تا 10 ماه در یک قسط از 15 تا 23 درصد می توانند تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح 100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال با بازپرداخت 3 تا 18 ماهه (ماهانه – یکباره) می باشد.

میانگین حداقل سپرده برای بهره مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا 100 میلیون ریال است. حساب‌های طرح سنا ممکن است مجاز به انجام معاملات در بورس کالا باشند.

متقاضیان وام و ضامن از دریافت وام و بدهی معوق، معوق و مشکوک و همچنین چک نقدی خودداری کنند.

بر اساس برنامه وام سپاس سپهر بانک صادرات ایران، متقاضیان می توانند سه برابر میانگین موجودی حساب تا سقف سه میلیارد ریال با نرخ کارمزد 4 درصد وام قرض الحسنه دریافت کنند.

همچنین بر اساس این طرح می توان از قرض الحسنه وام کم هزینه با دو برابر سود متوسط ​​حساب تا سقف 10 میلیارد ریال با سود 4 درصد دریافت کرد.

جمع آوری امتیاز در این طرح به صورت روزانه صورت می گیرد و مشتریان می توانند واریز و برداشت کرده و امور مالی روزانه خود را از این حساب مدیریت کنند. کارت بانکی نیز برای این حساب صادر می شود.

حداقل مبلغ افتتاح حساب ویژه برنامه اعتباری سپاس-سپهر بانک صادرات ایران به صورت سپرده اعتباری جاری، مانده پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یک میلیون ریال (100000 تومان) و میانگین حداقل موجودی قابل استفاده است. در این سامانه 100 میلیون ریال (10000/000 تومان) است.

متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با استفاده از این برنامه وام قرض الحسنه با پیش پرداخت حداقل دو ماهه و بازپرداخت 36 ماهه تا سقف سه میلیارد ریال (300.000.000 تومان) با کارمزد 4 درصد دریافت کنند. همچنین شرایط اخذ تسهیلات مرابحه با نرخ سود 4 درصد تا سقف 10 میلیارد ریال (1.000.000.000 تومان) با حداقل مدت 2 ماه و حداکثر 12 ماه سپرده و بازپرداخت 12 ماهه موجود است.

وام گیرندگان و ضامن ها نباید چک های معوق یا مشکوک الوصول و وام های معوق را در شبکه بانکی کشور نقد کرده باشند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا