اخبار ارز دیجیتالاخبار روز

کد مورس امروز همستر کامبت (29 خرداد ماه) و آموزش استفاده از کد مورس

روزانه یک میلیون سکه رایگان بازی دریافت کنید همستر مبارزه تلگرام با کد مورس امروز شنبه که برای سه شنبه 29  خرداد ۱۴۰۳ در اختیار کاربران قرار گیرد را در این صفحه برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
همستر کمبت سورپرایز جدیدی را برای کاربران ارائه کرده است، اگر هر روز یک میلیون سکه اضافی می خواهید، باید عباراتی را وارد کنید که حاوی کد خاصی با کد مورس هستند.

کد مورس امشب همستر (سه شنبه 29 خرداد) منتشر شد برای دریافت یک میلیون سکه آپدیت شد

امروز دوشنبه، 28 خرداد ماه ۱۴۰۳، کد مورس بازی Hamster Kombat کشف و منتشر شد. بازیکنان اکنون می‌توانند برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای آن اقدام کنند. برای این‌که علاوه بر کامبوی روزانه، کد مورس روزانه را نیز دریافت کنید، با ما همراه باشید. از دست ندهید و هم‌اکنون وارد بازی شوید تا از جوایز ویژه بهره‌مند شوید. همراهی با ما به شما این امکان را می‌دهد که هر روز بهترین تجربه را از Hamster Kombat داشته باشید.

کد مورس امشب همستر برای یک میلیون سکه به شرح زیر میباشد:

کد مورس امشب 29 خرداد راس ساعت 22:30 در این صفحه منتشر خواهد شد!

برای اطلاع آنی از کد های تخفیف عضو چنل تلگرام ایران ایردراپ شوید

عضویت در چنل تلگرام ایران ایردراپ

کد مورس امروز همستر کامبت (29 خرداد ماه) و آموزش استفاده از کد مورس

آموزش زدن رمز کد مورس در همستر برای یک میلیون سکه رایگان

در بازی همستر، هر روز یک عبارت مشخص می‌شود و اگر کاربران بتوانند کد مربوط به آن را وارد کنند، یک میلیون سکه رایگان دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی به بخش کد مورس مخفی همستر، باید سه بار روی گزینه “Earn per tap” کلیک کنید. با این کار وارد بخش مربوطه می‌شوید و سپس باید عبارت کد مورس همستر امروز را وارد کنید.

کد مورس امروز همستر کامبت (29 خرداد ماه) و آموزش استفاده از کد مورس کد مورس امروز همستر کامبت (29 خرداد ماه) و آموزش استفاده از کد مورس

 

 

 

 

 

 

 

 

کد مورس هر حرف انگلیسی شامل ترکیبی از نقاط و خط فاصله‌ها است. در بازی همستر، خط فاصله‌ها به معنی نگه داشتن بر روی عکس همستر و نقطه به معنی ضربه زدن بر روی آن است.

به عنوان مثال، اگر عبارت امروز BTC باشد، باید کد مورس هر یک از حروف B و T و C را به ترتیب وارد کنید تا یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. عبارت روزانه هر روز در صفحه “کد مورس همستر” از سایت بازتاب آنلاین با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کد مورس همستر کامبت را از کجا پیدا کنیم؟

کد مورس یا رمز روزانه همستر کامبت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تغییر می‌کند. کلمه رمز روزانه معمولاً یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا دنیای ارزهای دیجیتال است و حدس‌زدن آن چندان دشوار نیست. با این حال، می‌توانید کد مورس جدید را از همین مطلب پس از انتشار پیدا و در بازی وارد کنید.

برای واردکردن کد مورس همستر چقدر زمان داریم؟

کدهای مورس همستر کامبت به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند. بنابراین، برای وارد کردن هر رمز همستر کامبت تنها ۲۴ ساعت فرصت دارید و پس از انتشار کد جدید، کد قبلی منقضی خواهد شد و ربات بازی دیگر آن را نمی‌پذیرد.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که به جای حروف از رشته‌ای متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف کاربرد داشت. با کمک راهنمای حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس، می‌توانید با دانستن رمز هر روز همستر، آن را در بازی وارد کنید.

معنی هر کلمه در کد مورس چیست

اطلاعاتی در مورد کد مورس و تاریخچه آن

کد مورس یکی از روش‌های قدیمی و ساده برای انتقال پیام‌ها و اطلاعات است که می‌توان آن را نوعی رمزنگاری نیز در نظر گرفت. به همین دلیل، همستر کامبت از کد مورس استفاده می‌کند.

حالا که روش وارد کردن کد مورس همستر کامبت را یاد گرفته‌اید، شاید برای‌تان جالب باشد کمی درباره تاریخچه کد مورس و موارد استفاده آن بدانید.

**کد مورس** (Morse Code) یک روش قدیمی برای انتقال پیام و اطلاعات است که در آن از نشانه‌های بلند و کوتاه (خط تیره و نقطه) برای نشان دادن حروف و کلمات استفاده می‌شود.

به عنوان مثال، در سیستم مورس برای نمایش حرف A انگلیسی از یک نقطه و یک خط تیره (· —) استفاده می‌شود. برای نمایش حرف K از یک نقطه، دو خط تیره و یک نقطه دیگر (· — — ·) استفاده می‌شود. به همین ترتیب، تمام حروف انگلیسی و اعداد ترکیبی از نقطه و خط تیره هستند که این ترکیب برای هر حرف منحصربه‌فرد و ثابت است.

اکنون ممکن است بپرسید، اگر در کد مورس از نقطه و خط تیره استفاده می‌شود، چرا در بازی همستر کامبت از ضربه‌زدن استفاده می‌کنیم؟ در پاسخ باید گفت که در همستر کامبت برای وارد کردن نقطه از یک ضربه ساده و برای وارد کردن خط تیره از ضربه زدن و نگه داشتن استفاده می‌شود. به این ترتیب، می‌توان کد مورس را در محیط بازی شبیه‌سازی و کلمات مورد نظر را وارد کرد.

سوال دیگری که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که چرا همستر کامبت از کد مورس برای دادن امتیاز به کاربران خود استفاده می‌کند؟ در پاسخ باید گفت که سیستم کد مورس یکی از روش‌های ساده و اولیه رمزنگاری پیام‌ها و اطلاعات به شمار می‌رود که در گذشته برای انتقال مخفیانه داده‌ها استفاده می‌شد.

بازی همستر کامبت با هدف آشنا کردن عموم مردم با ارزهای دیجیتال و فناوری **بلاک چین** (Blockchain) ایجاد شده است. همان‌طور که می‌دانید، رمزنگاری یکی از اصول و پایه‌های اصلی رمزارزها و بلاک چین است. به همین دلیل، همستر کامبت برای آشنا کردن مردم با مفهوم رمزنگاری از کد مورس استفاده می‌کند.

این کار باعث می‌شود تا مردم علاوه بر آشنایی با مفاهیم اولیه مورد نیاز برای فعالیت در عرصه رمزارزها، کد مورس همستر هر روز را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تعامل گروهی پروژه را افزایش دهند. این موضوع در نهایت به بازاریابی بیشتر همستر کامبت و رشد آن کمک می‌کند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا