وزیر امور خارجه: رژیم صهیونیستی یک سال تمام تلاش خود را انجام داده و بیش از 50 هزار نفر را به قتل رسانده، خانه های زیادی را ویران کرده و جنایات زیادی را مرتکب شده است که همگان شناخته شده اند، اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

وزیر امور خارجه گفت: حماس سرزنده تر از همیشه است، دیدارهای دوستان با کشورهای منطقه و رایزنی های سیاسی ادامه دارد و حماس قوی تر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی که در راس یک هیات دیپلماتیک به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه سازوکار همکاری منطقه ای قفقاز و رایزنی با مقامات ترکیه، عصر شنبه بیست و هشتم به استانبول سفر کرده است. مهر 1403 وی در حاشیه دیدار با برخی از مقامات ارشد حماس از گروه خبرنگاران افزود: امروز با دوستان شورای سیاسی حماس، وضعیت نبرد غزه و بحث آتش بس گفتگوهای مفصلی داشتیم. و موضوعات دیگر مطرح شد که ما با دوستان خود در مورد آنها صحبت کردیم.

وی گفت: نکته ای که همه باید بدانند این است که پس از شهادت سنور و پس از شهادت های فراوان در غزه، حماس همچنان زنده است و در فلسطین این واقعیتی است که هیچکس نمی تواند آن را نادیده بگیرد و از بین ببرد.

وزیر امور خارجه افزود: رژیم صهیونیستی یک سال تمام تلاش خود را به کار گرفته، بیش از 50 هزار نفر را کشته، خانه های زیادی را ویران کرده و جنایات زیادی را مرتکب شده است که برای همه شناخته شده است، اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید.

عراقچی گفت: حماس سرزنده تر از همیشه است و دیدارهای دوستان با کشورهای منطقه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما