اخبار روز

امباپه با موفقیت خود 3 میلیون فالوور اینستاگرام جذب کرد. رشد 30 برابری!

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پس از پیوستن به رئال مادرید شاهد افزایش 3 میلیونی فالوور اینستاگرام خود در کمتر از 48 ساعت بود. او می گوید که این رشد 30 برابر بیشتر از میانگین روزانه آن بوده است یکی او به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

گران ترین فوتبالیست جهان که در کمتر از 48 ساعت به رئال رفت، هوادارانش را به اندازه یک سوم جمعیت تهران افزایش داد.

به گزارش فارس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در کمتر از دو روز پس از انتقال به رئال مادرید بیش از 3 میلیون نفر را به جمع دنبال کنندگان خود در اینستاگرام اضافه کرد.

صفحه اینستاگرام امباپه از 114 میلیون فالوور به 117 میلیون نفر رسید و محبوبیت ستاره فرانسوی و همچنین دومین شهر بزرگ ایران (مشهد) را افزایش داد.

امباپه یکی او یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان است. او پس از رونالدو، مسی و نیمار چهارمین بازیکن محبوب فوتبال در اینستاگرام است.

اما انتقال ستاره فرانسوی از پاریس به رئال نشان می دهد که محبوبیت این بازیکن در آینده نزدیک بیشتر خواهد شد.

به گزارش مجله آس، رشد صفحه اینستاگرام امباپه به طور متوسط ​​روزانه 50 هزار دنبال کننده بود، اما پس از پیوستن به رئال، با 1.5 میلیون فالوور در روز، “رشد 30 برابری” را تجربه کرد.

رسانه های اسپانیایی می نویسند امباپه پس از انتقال به رئال شروع به کسب درآمد کرد و با انتشار استوری های تبلیغاتی در عرض 48 ساعت «چند میلیون دلار» به دست آورد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا