اخبار روز سینما

اما اگر انتخاب برندگان نهایی استعداد شوی «صدای جادویی» در رقابتی نابرابر باشد چه؟ کلاهبرداری پنهان رضا یزدانی

مسابقه استعدادیابی «صدای جادویی» در حالی برندگان خود را شناخت که انتخاب گروه چهار نفره رضا یزدانی به عنوان گروه منتخب، شبهاتی را در نحوه انتخاب این گروه ایجاد کرده است به طوری که می توان گفت در رقابتی نابرابر این عنوان را از آن خود کردند.

به گزارش پی ام آپ، در جریان مسابقه «آوار جادو»، رضا یزدانی با کمک گروه تولید نمایش وارد رقابت تیمی شد. این گروه با حذف سایر رقبا با رای داوران مسابقه که رضا یزدانی یکی از اعضای آن بود، توانست به مرحله نهایی راه یابد.

آنها زمانی وارد مرحله نهایی شدند که برگزیدگان باید با رای مردم انتخاب می شدند. از آنجایی که این گروه متشکل از چهار شرکت کننده بود، برای جلب آرای عموم، تمامی امتیازات آنها در چهار ضرب شد. در واقع رای هواداران، آشنایان، بچه های محل و همشهریان به این گروه چهار برابر بیشتر از سایر شرکت کنندگان بود. به همین دلیل رقابتی نابرابر بین آنها و سه نفر دیگر شکل گرفت.

شاید یکی از دلایلی که رضا یزدانی به حضور چهارگانه در مرحله نیمه نهایی بین این چهارگانه و تنها شرکت کننده رقیب خود رای داد، ضریب بودن آرای مردمی آنها بود.

به هر حال نمی توان به این معنا به رضا یزدانی ایراد گرفت چرا که دست اندرکاران برنامه از ابتدا باید از تشکیل این گروه چهار نفره جلوگیری می کردند اما از آنجایی که تولید برنامه با وقفه مواجه شد و تا مرحله پایانی از سوی مردم رای نیامد، این خلأ چندان دیده نشد.

مسابقه استعدادیابی Voz Mágica به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلمنت پخش شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا