اخبار روز سینما

اما استون در فیلم دیو مک‌ کری بازی خواهد کرد

« اما آستون بود او پس از حضور در دو فیلم کارگردان بزرگ یورگوس لانتیموس، اکنون با همسرش کار می کند. فیلم دیو مک کری است.

این بازیگر با استعداد که برای فیلم Poor Things برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز برای بازی در فیلمی نامشخص به کارگردانی همسرش دیو مک کری است. این فیلم هنوز عنوان رسمی ندارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


اما استون برای بازی در فیلم دیو مک کری

استون که برای فیلم Les Misérables به کارگردانی یورگوس لانتیموس برنده جایزه اسکار شد، در فیلم طلسم شوتایم و فیلم Kind Kinds که در کن اکران خواهد شد نیز بازی کرد.

گفته می شود که «دیو مک کری» تهیه کننده فیلم A Real Pain محصول استودیو سرچ لایت است. یکی او یکی از تهیه کنندگان سریال طلسم بود. او همچنین به عنوان نویسنده و کارگردان در SNL NBC خدمت خواهد کرد.

فیلم دیو مک کری

این پروژه بزرگ توسط اریک بایرز به عنوان EVP و ژاکلین گارل به عنوان مدیر خلاق اجرایی استودیو نظارت خواهد شد.

این دو اخیراً در سریال سه فصلی Young Rock که از NBC و UTV پخش شد و همچنین دو فصل از Disney+ MD Doogie Kamealoha به عنوان تهیه‌کننده اجرایی خدمت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور اما استون در فیلم دیو مک کری چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا