اخبار روز

امام جمعه گچساران: کم کوشش حدی دارد; پشت این جریان بداخلاقی و ابهام نوعی شورش است

حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مؤمنان به تقوای الهی و با اشاره به حوادث این هفته گفت: ائمه معصومین علیهم السلام. راه سعادت بشر را به درستی مشخص کرده اند و همه می خواهند در دنیا و آخرت آبرومند باشند. تنها یک راه وجود دارد و آن راه خداپرستی است، یعنی پیروی از احکام خدا به شیوه صحیح، این راه انسان های خداپرست است.

امام جماعت موقت گچساران با بیان اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی تنها با مقاومت رفع می شود، ادامه داد: بدانید روزی خواهد رسید که رژیم منفور صهیونیستی نابود شود و مسلمانان در قدس اسرائیل نماز شکر را بخوانند. تولد نامشروع استکبار و روزی که امت اسلام دست به دست هم دهند و با هم متحد شوند و اسرائیل را نابود کنند نزدیک است.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: در هر کجای دنیا جنایت علیه بشریت صورت می گیرد ردپای رژیم صهیونیستی به چشم می خورد. آنها سالها پیش جنگ را به حزب الله تحمیل کردند، اما حزب الله با ایمان به خداوند متعال با آن سرطان مقابله کرد، جنگید و پیروز شد و پس از آن حزب الله در جنگ های دیگر نیز پیروز شد.

وی افزود: بحث دغدغه امروز جامعه بحث حجاب است. عفاف و حجاب از دستورات خداوند است، بی غیرت هم حدی دارد و اگر حسادت می کند باید آبروی خود را حفظ کند و از بی غیرتی بر حذر باشد. البته پشت این موج بی اخلاقی و لاپوشانی نوعی نفرت پراکنی وجود دارد و پشت این موضوع غربی ها هستند.

امام جماعت موقت گچساران گفت: مردم توجه داشته باشند که دشمن نمی تواند یکدفعه بداخلاقی را در جامعه گسترش دهد اما کم کم این کار را می کند تا مردم به کسانی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند بی توجه باشند. “

وی گفت: بسیاری از مردم مشکلات بی حجابی را با گرانی و وضعیت معیشتی بالا مرتبط می دانند که اینطور نیست و هر مشکلی جایگاه خاص خود را دارد البته از وضعیت اقتصادی گلایه هایی وجود دارد اما دولت گلایه هایی دارد. تلاش کنید و از مسئولان می خواهیم در این زمینه اقدام کنند تا موضوع حجاب و عفاف با مردم و مسئولان پیوند بخورد.

حجت الاسلام صفایی گفت: هفته گذشته با والده امام جمعه گچساران دارفانی را وداع گفتند و مردم قدرشناس استان و شهرستان در مراسم عزاداری حضور یافتند و امام جمعه گچساران نیز در پیامی از همه مردم و مسئولان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا