اخبار روز

امام جمعه اهل سنت از دیدار گرم و صمیمی با رهبر انقلاب میگوید!

درباره‌ی خبری که فرمودید، مطابق با اظهارات مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان بعد از دیدار مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب اظهار کرد که تلاش دشمنان برای جداسازی بین اقوام و مذاهب اسلامی از هم، به نتیجه نرسیده است.

مولوی عبدالصمد ساداتی یادآوری کرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قبل از انقلاب در استان سیستان و بلوچستان حضور داشته‌اند و باعث برقراری ارتباط محبت‌آمیزشان با عموم مردم و علمای منطقه شدند.
وی تأکید کرد که وحدت بین جمعیت شیعه و سنی این استان با قوت و جدیت وجود دارد.
علاوه بر این، او اشاره کرد که دشمنان با استفاده از امکانات و تبلیغات مختلف، سعی می‌کنند مسلمانان را از وحدت و قدرت دور کنند.”

پیشوا هدف انقلاب آمریکایی ها بود: شتر در خواب بیند پنبه دانه!

امام جمعه اهل سنت شهر سراوان گفته‌اند که دشمنان سعی دارند اقوام و مذاهب اسلامی را از هم جدا کنند، اما تا به حال موفقیتی در این زمینه نداشته‌اند.

در بیاناتشان در دیدار هزاران نفر از مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، آیت‌الله خامنه‌ای، در مورد نقشه آمریکا صحبت کرده‌اند. آنها به دنبال بحران‌سازی در کشورها، از جمله ایران، می‌باشند و برای یافتن و تحریک نقاطی که فکر می‌کنند باعث بحران شده، مشغول فعالیت هستند. آنها فکر می‌کنند که تفاوت‌ها و اختلافات قومی، مذهبی و جنسیتی جزئی از نقاط بحران‌ساز در ایران هستند و با تحریک آن‌ها، به آن کشور ضربه خواهند زد. اما ما مطمئنیم که هیچ کس نمی‌تواند جامعه ایرانی را به هم بزند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا