bato-adv

سری جدید «شام ایرانی» با حضور مهمانان جدید و فضایی تازه به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

به گزارش جوان آنلاین، رئالیتی شو «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با تلفیقی از بازیگران و روایتی جدید قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

این فصل از برنامه «شام ایرانی» میزبان چهره های مختلفی از جمله پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی است.

فصل های قبلی این رئالیتی شو جزو پربیننده ترین برنامه های خانگی بود و استقبال سازندگانش باعث شد دنبال سری جدید این سریال بروند.

«شام ایرانی» اولین بار در سال 1389 به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این برنامه چنان مورد توجه قرار گرفت که بسیاری از کارگردانان به فکر تهیه کنندگی آن افتادند. پس از بیژن بیرنگ، محمد شعیسته، سروش صحت و سعید ابوطالب در چند فصل به شیوه خاص خود «شام ایرانی» را تولید کردند. ابوطالب پس از 9 فصل «شام ایرانی» آخرین فصل آن را در سال 2019 منتشر کرد و پس از آن این رقابت ها ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب پس از «شام ایرانی» به ساخت نمایش های واقعیت مافیایی مانند «شب های مافیا»، «ارتش مخفی»، «زاد» و «پدرخوانده» مشغول شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما