اخبار روز سینما جهان

«الک بالدوین» از اتهام قتل گریخت

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین-الک بالدوین بازیگر هالیوودی به دلیل تیراندازی مرگبار در حین ساخت فیلم زنگار در سال 2021 که منجر به مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار 42 ساله این فیلم شد، با اتهام قتل جزئی روبرو شد. اما در نهایت قاضی دادگاه رسیدگی کننده به پرونده این قتل غیرعمد با درخواست وکلای مدافع مبنی بر رد اتهام موافقت کرد و پرونده این بازیگر آمریکایی مختومه اعلام شد.

به گزارش ایسنا، پس از تیراندازی در اکتبر 2021، این دومین بار است که «الک بالدوین» از اتهامات وارده تبرئه می شود و بنابراین دیگر محاکمه نمی شود.

وکلای مدافع بالدوین استدلال کرده اند که پلیس و دادستان شواهدی از جمله چندین گلوله را که ممکن است با تیراندازی در صحنه فیلمبرداری مرتبط باشد، پنهان کرده اند. یکی یکی از جنبه های کلیدی این پرونده این است که چگونه گلوله واقعی به جای گلوله ساختگی در صحنه قرار گرفت و وکلای بالدوین تحقیقات پلیس و اشتباهاتش را در این زمینه زیر سوال بردند.

به گزارش بی بی سی، به گفته وکیل الک بالدوین، گلوله هایی که می تواند مربوط به مرگ هاچینز باشد در پرونده دیگری با شماره دیگری ثبت شده است.

دادستان ها استدلال کردند که گلوله ها با پرونده ارتباطی نداشت و با گلوله های یافت شده در مجموعه فیلم Rust مطابقت نداشت. با این حال، قاضی اعلام کرد که این شواهد باید در اختیار وکلای مدافع الک بالدوین قرار می‌گرفت و خودداری دادستان از این اطلاعات عمدی بوده و هیچ راهی برای تصحیح این اشتباه از سوی دادگاه وجود ندارد.

در سال 2023، دادستان های این پرونده اتهام قتل عمد علیه الک بالدوین را کنار گذاشتند و گفتند که شواهد جدیدی در اختیار دارند و به زمان بیشتری برای تحقیق نیاز دارند و در ژانویه دوباره اتهام را مطرح کردند.

هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم زنگ، هنگام فیلمبرداری صحنه ای با الک بالدوین در مزرعه ای نزدیک سانتافه در اکتبر 2021 مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، اگرچه الک بالدوین معتقد است که او ماشه را نکشیده است. .

جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز در این حادثه مجروح شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا