اخبار روز سینما

الهه محمدی جایزه خود را به خبرنگاران فلسطینی تقدیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

باشگاه خبرنگاران ایران: الهه محمدی پس از دریافت بیست و یکمین جایزه آزادی مطبوعات خوزه کوزو، آن را به پابلو گونزالس، وائل الدهدوح و همه خبرنگاران فلسطینی که برای جلب توجه به وضعیت غزه فداکاری های بزرگی انجام داده اند، اهدا کرد.

محمدی در پیامی به کالج حرفه‌ای روزنامه‌نگاران گالیسیا و باشگاه مطبوعاتی Ferrol، برگزارکنندگان این جایزه، به مناسبت بیست و یکمین سالگرد درگذشت خوزه کوزو، صمیمانه‌ترین تسلیت خود را ابراز کرد و اظهار داشت: واقعاً احساس افتخار می‌کند که برای دریافت جایزه بازتاب آنلاین شده است.

وی همچنین نوشت: به عنوان یکی در میان برندگان این جایزه، می‌خواهم آن را به پابلو گونزالس، روزنامه‌نگار شجاع اسپانیایی که در فوریه 2022 هنگام پوشش خبری فاجعه انسانی در مرز لهستان و اوکراین بازداشت شد، بدهم. افکار من در این زمان سخت با اوست. من همچنین این جایزه را به وائل الدحدوح و همه روزنامه نگاران فلسطینی که فداکاری های بزرگی برای جلب توجه به وضعیت غزه انجام داده اند، تقدیم می کنم.

او همچنین آرزو کرد که خبرنگاران بتوانند با خیال راحت و آزاد کار کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا