اخبار ورزشی

بازگشت النجمه می خواهد به جدول/بازی نخست نماینده عمان در روز دوم رقابت ها

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دومین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان، امروز جمعه 12خرداد 1402 در سالن مجموعه ورزشی نقش جهان با پنج بازی از ساعت 10صبح الی 18 با حضور تماشاگران خانم ها و آقایان برگزار شد.

مهم ترین دیدارهای امروز بدون شک دیدار نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل الکویت است که از ساعت 14 آغاز می شود و از ساعت 18 نیز سپاهان، دیگر نماینده ایران که میزبان رقابت های آسیایی است، به مصاف الکویت می رود. کویت . در شرایطی که سپاهان در اولین بازی خود شکست خورد و امروز باید برنده شود.

اما در سه بازی دیگر این روی کاغذ معقول تلقی نمی شود. ابتدا در اولین بازی روز دوم، نماینده عمان از ساعت 10 با نماینده هند دیدار می کند، سپس نوجوانان چین از ساعت 12 میزبان تاشکند ازبکستان هستند و الدیل قطر به مصاف النجمه بحرین می رود. ساعت 4:00 بعد از ظهر

نماینده عمان – نماینده هند

دومین روز از مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با رویارویی تیم های نماینده عمان و باشگاه تی اسپورت هند آغاز می شود. نبردی که از ساعت 10 صبح آغاز می شود و تفاوت خاصی با دیگر بازی های روز اول دارد. همچنین این واقعیت وجود دارد که نماینده عمان با توجه به گروه پنج تیمی اولین بازی خود را در این مسابقات انجام می دهد و به این ترتیب می تواند رسماً به صدر جدول راه پیدا کند.

حواستون باشه باشگاه تی اسپورت هند از ساعت 12 دیروز به مصاف الکاظمه کویت رفت و با نتیجه 43 بر 20 شکست سخت و عجیبی را متحمل شد. البته به گفته مهدی بیجاری یکی از بازیکنان ایرانی هندی ها، این تیم بدون سرمربی و پنج بازیکن تیم ملی و با تعداد قابل توجهی بازیکن جوان وارد اصفهان شد. علاوه بر این لباس ها و توپ های این کاروان نیز در این سفر گم شده است.

النجمه می خواهد به جدول بازگردد/ اولین دیدار نماینده عمان در روز دوم رقابت ها

با توجه به باخت نماینده هند در بازی اول در صورت شکست امروز رتبه پنجمی آنها قطعی می شود. تیم های الکاظمه کویت، الریان قطر و سپاهان ایران تیم های اول تا سوم گروه اول هستند و پیش بینی می شود دو تیم راه یافته به مرحله بعد جزو این سه تیم باشند اما به هر حال با توجه به حساسیت مسابقات، نتایج هر یک از بازی ها مهم و تعیین کننده خواهد بود.

جونیور کلاب چین – تاشکند ازبکستان

اولین بازی روز دوم گروه دوم جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 از ساعت 12 با حضور دو تیم باشگاهی نوجوانان یا همان باشگاه جوانان چین و تاشکند ازبکستان برگزار می شود. باشگاه جونیور چین که گفته می شود با دومین و جوان ترین تیم خود در این مسابقات شرکت کرده است، در حال حاضر بدون امتیاز در جدول گروه دوم در رده پنجم قرار دارد و از قضا تاشکند ازبکستان نیز با باخت در رده ششم قرار دارد.

دیروز دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان جام ملت های آسیا بین تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر برگزار شد که در پایان این دیدار این تیم الدحیل قطر بود که با نتیجه 39 بر 26 مقابل حریف ازبکستانی خود به برتری رسید و این تیم سنگین ترین برد را پشت سر گذاشت. شکست در بین تیم های گروه دوم آنها را به انتهای جدول رساند.

النجمه می خواهد به جدول بازگردد/ اولین دیدار نماینده عمان در روز دوم رقابت ها

اما در دیدار تیم جونیور باشگاه چین و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دیگر نماینده کشورمان، چینی ها شجاعانه به نمایش گذاشتند اما با وجود پیشی گرفتن از شاگردان مسعود ظهرابی، برگشتند و نتیجه را واگذار کردند. به شهید شملی با هفت گل تفاضل به این ترتیب آنها هم بدون امتیاز به بازی دوم رفتند. بنابراین دیدار امروز دو تیم برای آنها اهمیت زیادی دارد تا بتوانند خود را ثابت کنند.

الدحیل قطر – النجمه بحرین

مهم ترین دیدار سه بازی قبلی، دیدار تیم های الدحیل قطر و النجمه بحرین است. دو تیمی که روز اول را متفاوت به پایان رساندند. تیم الدحیل قطر با غلبه بر تاشکند ازبکستان در گروه دوم قهرمان شد اما النجمه در این دیدار و بازی حساس را به الکویت واگذار کرد. این سوال باعث شده النجمه که یکی از گزینه های قهرمانی است در رده چهارم قرار بگیرد.

النجمه در صورت شکست امروز باید از مرحله نیمه نهایی خداحافظی کند اما با توجه به سرسختی بحرینی ها احتمالا باید منتظر برد آنها باشیم و به جدول برگردیم. النجمه با نتیجه 38 بر 36 مقابل کویت شکست خورد و اگر فرصت داشت می توانست برنده شود.

النجمه می خواهد به جدول بازگردد/ اولین دیدار نماینده عمان در روز دوم رقابت ها

به همین دلیل الدحیل قطر برای تایید مقام اول و نجمه از بحرین از ساعت 16  در سالن25 آبان به مصاف یکدیگر می روند و می توانیم یکی از جذاب ترین ها را ببینیم. بازی و دیدنی از روز دوم گفتنی است نجمه پیش از این دو بار قهرمان جام هندبال باشگاه های آسیا شده و نمی خواهد به عنوان مدعی بدون سکو به کشورش بازگردد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا