اخبار ورزشی

النجمه بحرین 44 – تاشکند ازبکستان 28/ پیروزی قاطعانه النجمه برای صعود به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال نجمه بحرین و تاشکند ازبکستان از ساعت 16 امروز سه شنبه 16 خرداد 1402 در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی جام بیست و پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هندبال باشگاه مردان آسیا. (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان در سالن مجموعه ورزشی ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند.

سالن: 25 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان

کوبل‌داوری: اکرم الزیات و یاسر ایال‌اواد (اردن)

ترکیب تیم هندبال النجمه بحرین:

ووک لازوویچ، محمد عبدالرضا، عادل محمد، حامد شملان، محمد علی، قاسم الشوایخ، بلال اسکانی، اسکندر زئید، سیدعلی شبر، یوئل‌کانی مورالس، حسن علی، مهدی حبیب، قاسم قمبر، محمد احمد، محمد محمد و حسین السید.

سرمربی: سید علی الفلاحی

ترکیب تیم هندبال تاشکند ازبکستان:

اکروملی یانگیبوئف، رحت جولداسبایف، داورونبک بوزوربوئف، سیندور فرخودوف، جهانگیر زریپوف، عزیزبک علیبکوف، آرتیوم سدینکین، غیرت باراتوف، رجبوف اسلوموف، داربک سلطانوف، محمدعلی یولداشف، جسوبک عبدولایف، ارنست ایگناتنکو و دیشود توراپوف.

سرمربی: اولوگبک ایکروموف

توضیحات نیمه اول:

در ابتدای نیمه اول بازی مساوی شد و بازیکنان تاشکند توانستند بر بازی مسلط شوند و حتی دو گل از النجمه بحرین پیش بیفتند اما کم کم بازیکنان النجمه بحرین وارد بازی شدند و توانستند به بازی بازگردند. بازی و سپس از حریف ازبکستانی خود پیشی بگیرد. این روند ادامه یافت و در نهایت النجمه موفق شد قسمت اول را با نتیجه 19 بر 15 به پایان برساند.

نتیجه نیمه اول: النجمه بحرین 19 – تاشکند ازبکستان 15

توضیحات نیمه دوم:

در نیمه دوم این بار برخلاف ابتدای بازی، النجمه بحرین برای افزایش اختلاف پا به زمین گذاشت و طوفانی مقابل تاشکند ازبکستان به وجود آمد. شاگردان النجمه که نمی خواستند برای مرحله نیمه نهایی استراحت کنند و قدرت خود را حفظ کنند، پس از حملات متوالی وحشیانه به دروازه تاشکند، بیشترین گل را در مرحله گروهی به ثمر رساندند تا یک پیروزی قاطع را رقم بزنند.

نتیجه نیمه دوم (فینال): النجمه بحرین 44 – تاشکند ازبکستان 28

نکات ویژه:

«قاسم قمبر» بازیکن شماره 99 النجمه بحرین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا