بازتاب آنلاین: این روزها در همه محافل یک بازی تلگرام صحبت می شود. بازی ای که قرار است مانند یک چراغ جادوی غول پیکر رویای مالی کاربرانش را برآورده کند. در این میان عده ای که عینک فکری زده اند از ساده لوحی کاربران انتقاد کرده اند. آنها با وجود ابهام و تردید در واقعیت این بازی سودآور، سعی می کنند طرفداران را به واقعیت دروغین این تبلیغات رسانه ای متقاعد کنند.

در مقابل آن متعصبانی که رویاهای خود را در برابر ضرباتی که به آنها وارد می کنند، رویا می بینند. وارد همان بازی پرطرفدار می شوند، گره می خورند، مدام به آنها یادآوری می شود که قرار نیست پولی بدهند و در نتیجه تهدید به باخت نمی شوند. از طرفی مدام تکرار می کنند که فلانی نات کوین که خیلی شبیه به همستره اینقدر سود کردی چرا راه دوستان و آشنایانت را دنبال نمی کنی و فرصتی را که پشت سرت پنهان شده رد نمی کنی. و اگر از این وضعیت استثنایی دور بمانند؟

خانم المیرا همستر بازی نمی کنیم اما به بورس هم نمی آییم!

در همین حال المیرا شریفی مقدم، گوینده اخبار تلویزیون در تازه ترین اظهارات خود گفته است که دولت باید وارد عمل شود و حقیقت و دروغ این ربات تلگرامی را مشخص کند. کاربری به نام احسان در پاسخ به اظهارات خانم شریف مقدم نوشت: “می گویند دولت باید وارد شود و حقیقت و دروغ همسترکامت را مشخص کند. ما بدشانس بودیم که دولت وارد شد یا خواست وارد شود. شرم آور است زیرا 90 درصد مردم آماده هستند. همستر بازی کنید اما در بورس سهام نخرید. نات کوین 1250 تومان سهم ریخته گری آهن اصفهان 40 تومان!

چرا مردم اعتماد خود را به بورس از دست دادند؟

دورانی را هم به یاد داریم که ناگهان فعالیت بورس به یک روند تبدیل شد و رنگ سبز تابلوی بورس مردم را به رویای ثروتمند شدن امیدوارتر کرد. البته برخی نیز مبالغ هنگفتی به جیب زدند. البته آن دوره نیز در نهایت ثمره ای جز از دست دادن سرمایه برای عموم مردم توسط تازه واردان به بورس ایران نداشت.

بورس اوراق بهادار تهران در سال های اخیر سابقه ای طولانی داشته است. شاید مهم ترین آنها مربوط به چهار سال گذشته یعنی سال 1398 باشد. دعوت از مردم به بورس توسط رئیس دولت و هجوم تصاعدی مردم که از ماه های ابتدایی امسال آغاز شد، نشد. نتیجه مثبت داشته باشد.

خانم المیرا همستر بازی نمی کنیم اما به بورس هم نمی آییم!راخانم المیرا همستر بازی نمی کنیم اما به بورس هم نمی آییم!

از فروردین از سال 1999 تا اواسط مرداد همان سال، شاخص کل بورس موفق به کسب بازدهی 288 درصدی شد. این رشد عجیب به معنای پرواز قابل توجه از پایگاه 500 هزار واحدی تا ارتفاع دو میلیونی بود! با وجود این رشد، افت بازار در ماه های بعد ذائقه سهامداران را تلخ کرد. سپس روند نزولی وارد فاز فرسایشی خود شد و بسیاری از مردم را برای همیشه نسبت به بازار بدبین کرد.

نظر کاربران چیست؟

مردم نیز در مورد سرمایه گذاری در پروژه. همستر و تجربه نسبتا تلخ بورس نظراتی دارد که در ادامه می خوانیم. البته صحبت های المیرا شریفی مقدم نیز انتقادات زیادی را به همراه داشته است. خودتان بخوانید:

غزاله معتقد است: کوچکترین دستاورد بازی HamsterCombat این بود که عموم مردم با مفاهیم توکن، کیف پول دیجیتال، airdrops و مبادلات ارز دیجیتال آشنا شدند. برای زنده ماندن در تجارت در همه زمان ها، باید با فناوری مدرن پیشرفت کنیم. آنهایی که مسخره می کنند کسانی هستند که برای 2 پیتزا 10000 بیت کوین پرداخت کرده اند!

همستر مبارزه آغاز داستان است، داستان های بسیار دیگری وجود دارد که مردم هنوز نمی دانند، اما درگیر آن خواهند شد، مردم وقتی ببینند که روش پرداخت مطمئنی وجود دارد که می توانند از آن اجتناب کنند، قطعا نه نمی گویند. . مالیات. طبق معمول، دولت به جای مدیریت مشکل، ابتدا با آن مقابله می کند و سپس باید با آن برخورد کند.

خانم المیرا همستر بازی نمی کنیم اما به بورس هم نمی آییم!

بلیغ همچنین نوشت: مجری میگه میشه روی موبایل کلیک کرد و ازش درآمد داشت؟ دوره ای در ایران بود که به کارمندان زن نمی دادند. گفتند آیا می توانی سر میز بنشینی و اوراق را امضا کنی تا حقوق بگیری؟ باید آن مرد را بزنی تا خاک از پشتش برود. این هم همین مورد چیزی که ظاهرا با عقل این خانم همخوانی ندارد پس کلا منتفی است!!!

آخوندک: فقط بنشین و تماشا کن که مردم چه می کنند! با سوزاندن میلیاردها تن پول واقعی و سخت به دست آمده در بورس، هیچکس صدایی نشنید! اکنون نگران مبارزه با همستر باشید!

اما مندلیف نظر دیگری دارد: قیمت نات کوین ربطی به قیمت سهام ندارد: ذوب آهن، پتروشیمی و فولاد همیشه سهام ارزشمندی هستند.

و رایگان: المیرا، جان، بدون حضور مردم. همستر روی آن سرمایه گذاری کنید و وقت بگذارید، اما در بورسی که تجربه خوبی در آن ندارید، شرکت نکنید.

منبع:برترینها

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما