اخبار ورزشی

الماس گران قیمتی که فاینورد به علیرضا جهانبخش هدیه کرد!/ عکس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، باشگاه فاینورد اعلام کرد که با همکاری شرکت «گاسان» یک «حلقه قهرمانی» شخصی سازی شده را به رسم یادبود به بازیکنان تیم قهرمان هلند تحویل داده است. اهدای حلقه قهرمانی در لیگ فوتبال و بسکتبال آمریکا در آمریکا مرسوم بود و حالا فاینورد به عنوان اولین تیم هلندی این هدیه را برای اعضای خود در نظر گرفته است.

الماس گران قیمتی که فاینورد به علیرضا جهانبخش هدیه کرد!/ عکس

این انگشتر دارای نشان باشگاه فاینورد است که از الماس ساخته شده است. نام بازیکنان، شماره آنها و سال قهرمانی نیز روی آن حک شده است. یک کپی از حلقه قهرمانی آرنه اشلوت سرمربی فاینورد در موزه باشگاه نگهداری می شود. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم کشورمان با درخشش در تیم فاینورد یکی از مهره های کلیدی برای رسیدن به قهرمانی بود.

الماس گران قیمتی که فاینورد به علیرضا جهانبخش هدیه کرد!/ عکس

پس از قهرمانی فاینورد، اشلوت که با پیشنهاد وسوسه انگیز تاتنهام مواجه شده بود، تصمیم گرفت در این تیم بماند و قرارداد خود را تمدید کرد. گفتنی است فاینورد هفته گذشته در لیگ ویژه ارده هلند موفق به کسب جام قهرمانی از دیگر مدعیان مطرحی چون آژاکس و آیندهوون شد و در ادامه علیرضا جهانبخش که یکی از ستاره های فاینورد در این قهرمانی بود افتخارات خود را به نمایش گذاشت.


 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا