اخبار ورزشی

الریان قطر 29 _ النجمه بحرین 31 / النجمه با پیروزی بزرگ به فینال رسید.

 

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال الریان قطر و النجمه از بحرین امروز – پنجشنبه 27 خرداد 1402 – در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان جام باشگاه های آسیا (2023) برگزار می شود. به میزبانی ایران و استان اصفهان از ساعت 15 روز 4 آبان ماه در غرفه مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقات جام هندبال باشگاه های آسیا 2023

مرحله نیمه نهایی

دیدار الریان قطر و نجمه بحرین

سال ها: 4 آبان – مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان

قضاوت کردن: بونوک کو و سوک لی (کره جنوبی)

ترکیب تیم هندبال الریان قطر:

محمد غزال، رامی فکی، عمر الصفدی، ناصرالدین مجدیچ، عبدالهادی محمد، محمد دالول، اسامه حسنی، خلیفه قدبانه، کمال الدین ملاش، عبدالکریم الحلو، یوسف علی، عبدالعزیز المغانی، چادلی گویزانی، امین ذکر ، وائل امزوقی و حسن محمد.

مربی ورزشی: نجیب بندیر

ترکیب تیم هندبال نجمه بحرین:

ووک لازوویچ، محمد عبدالرضا، عادل محمد، محمدعلی، محمدعلی، قاسم الشواله، بلال اسکانی، اسکندر زید، حسنعلی، مهدی حبیب، یولکانی مورالس، سیدعلی شبر، قاسم قمبر، محمد احمد، حسین آل -صیاد و محمد محمد.

مربی ورزشی: سید علی فلاحی

توضیحات نیمه اول:

قسمت اول بسیار جذاب بود و هر دو تیم بازی سریع و نزدیک را دنبال کردند. هر دو تیم در وسط دروازه مقابل را باز کردند و اختلاف دو تیم تنها یک گل بود. الریان ابتدا با یک گل از النجمه پیش بود اما در ادامه بحرینی ها موفق شدند با عملکردی بهتر فاصله خود را با حریف قطری دو گل افزایش دهند. بازی پر تنش بود

نتیجه نیمه اول: الریان قطر 16 – النجمه بحرین 19

توضیحات نیمه دوم:

الریان که نمی خواست به راحتی ببازد، برای جبران نتیجه پا به زمین گذاشت اما باز هم روی چند ضربه آخر اشتباه کرد. البته النجمه موقعیت های خوب را هم از بین برد. اما نجمه به بازی برگشت و با گل های پشت سر هم و البته درخشش محض دروازه بان خود، در نهایت در یک دیدار مهم و جذاب پیروز شد و به صعود تاریخی به فینال جام باشگاه های آسیا دست یافت.

نتیجه نیمه دوم (فینال): الریان قطر 29 – النجمه بحرین 31

نکات ویژه:

در پایان محمد احمد بازیکن تیم هندبال نجمه بحرین به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و جایزه خود را دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا