اخبار روز

اقدام ما علیه حجاب کاملا قانونی است

فرمانده فرجا، اقدامات پلیس در برخورد با حجاب را کاملا قانونی و مدبرانه دانست و از حمایت همه جانبه و عملی و حفاظت اطلاعات گروه عقیدتی سیاسی در اجرای طرح نور تقدیر کرد.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان در نشست فصلی رؤسا و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی کشور در قم با تقدیر از اقدامات و برنامه های این سازمان عقیدتی اظهار داشت: روحانیون نقش برجسته ای در نیروی انتظامی بزرگ و عظیم دارند. سازمان.

فرمانده انتظامی کشور اجرای این عهد را اینگونه توصیف کرد: دشمن تصور می کند ما می توانیم یکی باشیم. تیر ما هم نخواستیم او را ملاقات کنیم، خداوند متعال به ما عنایت کرد، رزمندگان را برکت داد و عملیاتی انجام شد که بسیار پیچیده و دقیق بود.

وی افزود: اجرای وعده صادق معادله را در بحث امنیت جهانی تغییر داد، این عملیات اقتدار بود و اقتدار ایران اسلامی در دنیا بعد از عملیات صادق بسیار افزایش یافته است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور یکی یکی از ثمرات عملیات صادق، تقویت انسجام در کشور بود و گفت: موشک برای ما انسجام به ارمغان آورده است و با این انسجام همیشه در جنگ بر دشمنانمان پیروز خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در حماسه هشت سال دفاع مقدس، دشمن متوجه شد که با جنگ نمی تواند در مقابل این ملت مقاومت کند و در روزهای پایانی جنگ اعتراف کرد که باید از داخل به ایران حمله کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن می‌خواهد ضد ارزش‌ها را به‌عنوان ارزش‌ها جلوه دهد و به ارزش‌ها لطمه بزند و این یعنی از درون بدون سلاح به ما حمله کرد در چارچوب کاری که دشمنان می خواهند حتی شدیدتر از قبل انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: این قیام‌ها همه برنامه‌ریزی شده و عمداً توسط دشمنان انجام شد و این نقشه‌ها در هر کشور دیگری جواب می‌داد، اما دشمنان ما نمی‌دانستند که ایران اسلامی آماده نور مملکت است و بسیجیان مخلصی دارد.

سردار رادان گفت: هدف دشمن از ترویج برهنگی در جامعه عفیف و متدین ایران اسلامی، تخریب بنیان مقدس خانواده و گروگان گرفتن آن است و باید در این عرصه بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

وی اقدامات پلیس ضد حجاب را کاملا قانونی و مدبرانه دانست و از حمایت همه جانبه و عملی این گروه از عقیدتی سیاسی و صیانت از اطلاعات در اجرای طرح نور تقدیر کرد و افزود: اگر قلبمان را در گروه خدا ببندیم. و پایدار و مقاوم هستند، خداوند لطف او را می خواهد یکی سپس برای ما باز می شود.

فرمانده فراجا تصریح کرد: عقیدتی سیاسی رسالت خطیری دارد که عبارت است از هدایت و جهت دهی به صراط مستقیم الهی و ترویج معارف نورانی مبتنی بر آن، ترویج قرآن و نهج البلاغه در نیروی انتظامی. کشور را در کنار قرآن و نهج البلاغه به طور جدی اجرا کرد. اراده خود را برای انجام ماموریت ها تقویت کنیم.

وی خطاب به مدیران سازمان عقیدتی سیاسی گفت: آن چه خوب است حال دل است که تبدیل به تقوای باطن می شود و این وظیفه شماست، وظیفه شماست، تقوای درونی در راه قرآن و نهج. ال برای ایجاد.» -بلاغه.

سردار رادان گفت: شما روحانیون امسال نقش ویژه ای در کار خود دارید که آن ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه است، امری که از حیطه کاری که با گزارش و آمار نشان می دهد فراتر نمی رود. بلکه اثرات آن می تواند کاهش تخلفات و تقویت صداقت و کرامت باشد. می دید که با آشنا شدن کارمندان و خانواده ها با قرآن و نهج البلاغه، فضایل افزایش می یابد و تخلفات کاهش می یابد.

فرمانده انتظامی کشور در خاتمه با بیان اینکه توسعه را هزینه نمی بینم، تصریح کرد: من به توسعه به عنوان سرمایه نگاه می کنم و جهشی را در توسعه خانه های نهادی و اسکان کارکنان برنامه ریزی کرده ایم و این پیشرفت را اجرایی کرده ایم، اما درخواست داریم. برای کمک شما تا بتوانیم اقدامات بسیار رضایت بخشی برای کارکنان در این زمینه ایجاد کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا