اخبار روز

افشای دلیل شرکت اولین نامزد انصرافی در انتخابات؛ من برای دفاع از دستاوردهای دولت رئیس جمهور ثبت نام کردم!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

قاضی زاده همیشه کاندیداتوری بودن خود را تکذیب کرده بود و تاکید داشت که تا آخر در انتخابات باقی می ماند.

در همین حال معاون فقید رئیس جمهور در نامه ای به خانواده ابراهیم رئیسی تاکید کرد که برای دفاع از کارنامه دولت سیزدهم نامزد ریاست جمهوری شده است.

به گزارش ایرنا، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«اسم خداوند بخشنده

خانواده محترم رئیس جمهور مغتنم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و درود

توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را در کنار شهید رئیسی عزیز از خداوند بزرگ شاکرم و این زمان را ذخیره ای برای آخرت خود می دانم.

من بعد از جراحت دردناک پرواز اردیبهشت ماهی قصد داشتم برای دفاع از جان و زندگی شهید رئیسی و رسوا کردن صدای ملت ایران و با هدف ادامه راه این مرد بزرگ در انتخابات ثبت نام کنم. احساس اینکه من نماینده دولتمردان دولت سیزدهم خواهم بود در بین کاندیداهای انتخابات بود. در غیر این صورت حق شهید ادا نمی شود.

خدا شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید مستضعفین به کار گرفته ام و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده ام. من همیشه معتقد بوده و هستم که گفتار و کردار شهید عزیزمان یک رئیس جمهور مردمی و یک فرماندار گمشده سالیان سال بود که مستضعفان و فرمانداران به دنبال او بودند.

در زمان تبلیغات انتخاباتی با وظیفه دفاع از دستاوردهای انکارناپذیر انقلاب اسلامی و به ویژه دولت سیزدهم در میدان حضور داشتم و در مناظره هایی که برخی از لزوم پایان دادن به تفکرات دولت سیزدهم صحبت می کردند، منافاتی شدم. مصمم تر برای دفاع از شهید مظلوممان و نگذاریم او بین راه های کج و معوجی که به ذلت و تباهی می انجامد برود.

اینک و در پایان راه ابتدا از درگاه خداوند متعال برای ناکامی های احتمالی در راه دفاع از انقلاب اسلامی و خدمات ریاست جمهوری اسلامی مغفرت و برای ملت بزرگ ایران و شما خانواده محترم آرزوی توفیق روزافزون دارم. .

2929

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا