اخبار روز

همسر محسن قرائتی: محسن قرائتی همسر خوبی برای من نبود!/جزئیات

محسن قرائتی گفت: من در تمام عمرم شوهری که باید می بودم نبودم! البته در سفر دائماً تلفنی در تماس هستیم، اما این چه نوع زندگی است؟ هر جا می رود همه به حاجی آقا سلام می کنند. خوش به حالت! شما چنین جنتلمنی هستید. گاهی که از جایی برمی‌گردد خوشحال می‌شود و می‌گوید حتی اگر شوهر خوبی نباشی، اسم و رسمت جبران می‌کند!


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز محسن قرائتی گفت: من در تمام عمرم شوهری که باید می بودم نبودم! البته در سفر دائماً تلفنی در تماس هستیم، اما این چه نوع زندگی است؟ هر جا می رود همه به حاجی آقا سلام می کنند. خوش به حالت! شما چنین جنتلمنی هستید. گاهی که از جایی برمی‌گردد خوشحال می‌شود و می‌گوید حتی اگر شوهر خوبی نباشی، اسم و رسمت جبران می‌کند!

افشاگری همسر محسن قرائتی | محسن قرائتی همسر خوبی نبود؟

بخش‌های مهم این سخنرانی را در زیر می‌خوانید:

در ابتدا ، من علاقه مند برای رفتن به حوزه های علمیه نبودم. پدرم علاقه زیادی به علما و شخصیت های مذهبی داشت، وقتی طلبه هایی از شهرهای دیگر به کاشان می آمدند و بر منبر می رفتند، آنها را به خانه ما دعوت می کرد و از آنها میزبانی می کرد. او به دلیل علاقه خود به دانشجویان و روحانیت ، من را ترغیب کرد که دانشجو شوم. من در آن زمان 14 ساله بودم و موافقت نکردم که آموزش در این زمینه را ادامه دهم. تا اینکه سرانجام تصمیم گرفتیم یکی از ما را به عنوان داور انتخاب کنیم و هر کاری را که او گفت انجام دهیم. به عنوان قاضی از بین آشنایان خود مدیر بازنشسته مدرسه ای را انتخاب کردیم و او به من گفت طلبه باش! گفت.

آقای جلالی که با آیت الله طالقانی برنامه «قرآن در صحنه»  را می ساخت، آمد و گفت: شما آقای قرائتی هستید؟ گفتم بله.» پرسیدند: «می‌خواهی چه کار کنی؟» گفتم: «آقای مطهری مرا فرستادند.» گفتند: «اینجا جای هنر است.» گفتم: «شاید من هنرمندم. گفتند: «می‌توانی بخندی؟» گفتم: «حسابی! خدا به من قدرت داد تا بتوانم تو را تا دو ساعت بخندانم! آنقدر که نمی توانی لب هایت را ببندی مگر با  حرف‌های حسابی.

خیلی خوشحال شدیم که خدا به ما دختر داد. مسئولیت اصلی پرورش دختران بر حاج خانم افتاد و برخی از وقت حج خانم با فرزندان سپری شد. من همچنین آنها را در سفرهایی مانند مشهد ، کربلا و عمره گرفتم. دخترها همیشه مادرشان را می خواهند. الان هم دامادها و دخترهایمان در تهران هستند و حاج خانم را تنها نمی گذارند، اما باز هم آن طور که باید و شاید شوهر خوبی برای زندگی نبودم!

البته در سفر دائماً تلفنی در تماس هستیم، اما این چه نوع زندگی است؟ راست می گوید اما هرجا می رود همه به او می گویند به حاج آقا سلام کن. خوش به حالت! شما چنین  حاج‌آقایی داری. گاهی که از جایی برمی‌گردد خوشحال می‌شود و می‌گوید حتی اگر شوهر خوبی نباشی، اسم و رسمت جبران می‌کند!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا